Ik heb dit setje bestaande uit een tv en audio versterker (correct me if I'm wrong?) Gekregen van mn zwager. "TV heeft geen speakers, je moet dat zwarte kastje aansluiten op de tv en de losse speakers. Beetje tricky maar jou lukt dat wel". Ik dacht met een beetje googlen kom ik er wel uit met dat aansluiten, niet dus.
Settopbox via hdmi naar hdmi1 ingang van tv. Dan heb ik beeld maar geen geluid. Geen geluid want tv heeft geen speakers dus. Want er zit nog niks aangesloten op "dat zwarte kastje".
Op de versterker zit alleen maar een hdmi out. Ik weet nu niet waar die hdmi out verbonden mee moet worden op de tv.
Enige wat ik nog niet heb geprobeerd is 2 tulpkabels van televisie -Line Out naar Line In op versterker. Het gekke is dat bij alle kabels die erbij kreeg er wel een tulpkabel met aan 1 kant een rode en een witte aansluiting maar aan de andere kant maar 1 tulp aansluiting.
Ook zat er een optical kabeltje bij, geen flauw idee hoe ik deze kabels moet aansluiten. Please help me!
:strip_exif()/f/image/sKTH42HOgmXA5RnkEuxCUzHp.jpg?f=fotoalbum_large)
Settop box van Tele2
:strip_exif()/f/image/PPki8LRYGLvLxTRt3mgM3Zlc.jpg?f=fotoalbum_large)
...
Settopbox via hdmi naar hdmi1 ingang van tv. Dan heb ik beeld maar geen geluid. Geen geluid want tv heeft geen speakers dus. Want er zit nog niks aangesloten op "dat zwarte kastje".
Op de versterker zit alleen maar een hdmi out. Ik weet nu niet waar die hdmi out verbonden mee moet worden op de tv.
Enige wat ik nog niet heb geprobeerd is 2 tulpkabels van televisie -Line Out naar Line In op versterker. Het gekke is dat bij alle kabels die erbij kreeg er wel een tulpkabel met aan 1 kant een rode en een witte aansluiting maar aan de andere kant maar 1 tulp aansluiting.
Ook zat er een optical kabeltje bij, geen flauw idee hoe ik deze kabels moet aansluiten. Please help me!
:strip_exif()/f/image/sKTH42HOgmXA5RnkEuxCUzHp.jpg?f=fotoalbum_large)
Settop box van Tele2
:strip_exif()/f/image/PPki8LRYGLvLxTRt3mgM3Zlc.jpg?f=fotoalbum_large)
...
:strip_exif()/f/image/NobLfKkCdfvzDpz2sNWOjXLa.jpg?f=fotoalbum_large)