Hallo allemaal,
Graag wat advies inzake de onderstaande PC-build. Ik ben redelijk onbekend in dit terrein en ik heb dus ook het een en ander gekopieerd van een recent topic waarin eigenlijk dezelfde vraag is behandeld. Heb alleen een kleine aanpassing, aangezien ik voor een prikkie een degelijke videokaart kan krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast de gebruikelijke activiteiten (internet/netflix etc.) wil ik World of Warcraft spelen. Ik hoef niet per se op de hoogste settings te spelen op dit moment; mid-high is meer dan genoeg. Andere games ben ik niet van plan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro excl. de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G. Kan deze in de toekomst altijd upgraden en deze lijkt me voldoende voor World of Warcraft de komende periode?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks in het bijzonder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen aanvullende eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Past en functioneert die huidige videokaart in deze build? Zijn er andere upgrades noodzakelijk? Zijn er eventuele (blackfriday) aanbiedingen die dezelfde performance leveren? Een beetje algemeen advies zou ik erg appreciëren.
Alvast enorm bedankt!
Graag wat advies inzake de onderstaande PC-build. Ik ben redelijk onbekend in dit terrein en ik heb dus ook het een en ander gekopieerd van een recent topic waarin eigenlijk dezelfde vraag is behandeld. Heb alleen een kleine aanpassing, aangezien ik voor een prikkie een degelijke videokaart kan krijgen.
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Naast de gebruikelijke activiteiten (internet/netflix etc.) wil ik World of Warcraft spelen. Ik hoef niet per se op de hoogste settings te spelen op dit moment; mid-high is meer dan genoeg. Andere games ben ik niet van plan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Max 700 euro excl. de videokaart
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G. Kan deze in de toekomst altijd upgraden en deze lijkt me voldoende voor World of Warcraft de komende periode?
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Niks in het bijzonder
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen voorkeur
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Geen aanvullende eisen/wensen
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Past en functioneert die huidige videokaart in deze build? Zijn er andere upgrades noodzakelijk? Zijn er eventuele (blackfriday) aanbiedingen die dezelfde performance leveren? Een beetje algemeen advies zou ik erg appreciëren.
Alvast enorm bedankt!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 99,99 | € 99,99 |
| 1 | Videokaarten | MSI GeForce GTX 1060 Gaming X 6G | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 275Q Quiet Midi Tower Case | € 69,90 | € 69,90 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 30,65 | € 30,65 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Aegis F4-3200C16D-16GIS | € 59,90 | € 59,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair TX550M V2 | € 70,90 | € 70,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,14 | € 59,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 589,48 | ||