Toon posts:

Muizen: welke?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb momenteel een Logitech wheelmouse optical. Deze bevalt goed (qua dpi) maar is voor mij te klein. Ik krijg namelijk last van de spieren in mijn vingers en m'n knokkels... :(

Nu wil ik dus een muis waarmee ik geen last van mijn vingers krijg en waarmee goed valt te werken (lees: gamen).

Zelf dacht ik een Boomslang 2000dpi, of misschien de Logitech mouseman optical?

Weten jullie nog een goede muis die het liefst een beetje groot is uitgevallen? (boerenhanden :) ) En dan bedoel ik eigenlijk specifiek een muis met een bolling onder de palm van je hand (op de geboortelijnen).

De prijs maakt niet zo heel veel, als het maar niet boven de 175,- komt (HFL, geen EUR ;) ).

*Mec had vroeger een heerlijke "bolle" muis van 10 piek. Niets mis mee!

• Pathfinder
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 18:48

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Ik heb de MS Explorer (die is groot :)) en die bevalt me prima, maar het best kun je gewoon naar een zaak gaan waar je ze kunt uitproberen. Ik weet dat ze dit bij Office Center hebben, maar daar kom je natuurlijk niet zomaar binnen...

Hier stond wat, maar nu niet meer! Of toch...

• jadjong
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
die boomslang zou ik niet nemen.
er zijn namelijk veel klachten gekomen over deze RSI stimulerende muis

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:49 schreef jadjong het volgende:
die boomslang zou ik niet nemen.
er zijn namelijk veel klachten gekomen over deze RSI stimulerende muis
Dacht ik al, ik vindt hem er ook erg 'plat' uit zien...

Maar op MS heb ik het eigenlijk ook niet zo. Hebben die wel genoeg dpi's voor bv. UT?

• bAm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14:12

bAm

ik zou voor een mouseman gaan, heb zelf de mouseman cordless wheel, die voelt lekker aan (heb zelf ook niet al te kleine handen)
t is net die batterijen bij de cordless gevallen maar das ook maar eens in de 3 maanden bij mij, voor de rest prima muis, rsi heb k nog nooit last van gehad (volgens mij) heb nl een vrij hoge bureaurand waar men polsen op rusten en dit helpt best veel volgens mij.

• InterCC
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14-06 13:42
* InterCC heeft de logitech cordless optical en die is phat :)

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

IntelliMouse Explorer throws out all the old, mechanical technology used in current mice. IntelliMouse Explorer uses a new optical sensor called IntelliEye. This sensor scans the surface beneath the mouse 1,500 times per second to accurately and crisply track the smallest motion.
Is dat genoeg? :)

• Dr.Snuggles
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 17:11
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:47 schreef Pathfinder het volgende:
Ik heb de MS Explorer (die is groot :)) en die bevalt me prima, maar het best kun je gewoon naar een zaak gaan waar je ze kunt uitproberen. Ik weet dat ze dit bij Office Center hebben, maar daar kom je natuurlijk niet zomaar binnen...
lekker goedkoop daar *D en perfecte spullen alleen jammer ddat ikzelf geen pasje heb

maar me oom wel >:)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 00:08 schreef Pathfinder het volgende:

[..]

Is dat genoeg? :)
Euh, het gaat mij om het ergonomische aspect. Deze muis verschilt immers niet echt van mijn Logitech OPTICAL wheelmouse toch?
Die is 1200dpi dacht ik...

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Het ergonomisch aspect, en dan over dpi praten? Bedoel je dan gewoon of ie soepel en precies genoeg is om lekker te kunnen gamen?

Verwijderd

De Microsoft zou ik niet nemen. Hoor daar best wel veel gamers over klagen. Ik heb zelf de Logitech I-feel Mouseman optical. Geweldig ding. Muis met force feedback.
Die mousemans liggen gewoon perfect in de hand...zelfs als je een paar kolenschoppen hebt

• superjoost
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 07:57
ik heb ook een logitech optical mouseman.
Ik heb allen soms, dat ie vanzelf een soort van "loopje" maakt.. het ligt niet aan de ondergrond.. de aanwijzer gaat dan uitzichzelf iets verder als ik wil dat ie gaat.. Ik heb er zelf niet zoveel last van. Zou ik teruggaan met 'm ? of gewoon zo houden ?

Verwijderd

Er is nog geen echt goede Optical Muis, het enige wat je kan doen is de sensitivity wat lager zetten. Ik heb ook de Logitech Optical Cordless Wheelmouse en die bevalt me erg goed.

• Speedy
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 11:52
Heb mijn Boomslang ingeruild voor een MS Intelli Optical, kreeg last van mijn pols :( Voor de rest (op dat suckende muiswiel na) een prima ding. Ook die MS bevalt me prima :)

Flickr | Lego collectie

• FreakR
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 11:35
Ik heb hier de Logitech Mouseman Wheel Optical heel fijn muisje. Ligt fijn in de hand reageert gewoon heel prettig!

In space no-one can hear you scream | http://www.google.com

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://www.dixons.nl/Store/images/products/7007206F.gif

Ik heb deze! Is groot en is best fijn! En er zitten 5 knoppies op!! En das zeer relaxed!

[try mode]
}) O-)
[/try mode]

• Pathfinder

Pathfinder

Ondertitel gezocht (M/V)

Die vijf knoppen zijn idd een groot voordeel, al zijn er tegenwoordig meer muizen die dat hebben. Iig heb ik er bv eentje voor "afsluiten". Lijkt misschien overbodig, maar ik kan je vertellen dat het erg fijn is nooit meer een kruisje te hoeven zoeken :)

Pagina: 1