Google Takeout Files van 1kb

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Vraag

• noahvz99
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 19-11-2020
Ik heb geen idee wat het goede onderwerp is (kan niks vinden wat hier bij past, maar ik hoop dat de vraag wel op deze site gesteld kan worden), dus ik hoop dat ik niet heel erg fout zit...

Recent heb ik gebruik gemaakt van de mogelijkheid om via Google Takeout mijn gegevens te exporteren. Ik heb een downloadlink gekregen en de map gedownload. Vervolgens heb ik 'alles uitgepakt'. Nu zitten er in die map een heleboel submappen als 'Agenda', 'Drive', 'Google Play', 'Profiel' en ga zo maar door. 2 mappen bevatten daadwerkelijk informatie, namelijk 'Drive' en 'Mijn Activiteit'. De overige mappen bevatten echter alleen losse bestanden van 0 of 1 kb die ik eerst niet kon openen (.json). Ik heb via de Microsoft Store een programma gedownload waarmee deze bestanden wel te openen zijn (Trio Office), maar de enige inhoud die deze bestanden hebben, is vaak de titel van het bestand zelf of iets wat er op lijkt. Voorbeeld: de map 'Locatiegeschiedenis' heeft als enige bestand een bestand van 1kb genaamd Locatiegeschiedenis en de inhoud van dat bestand is:
{
"locations" : [ ]
}

Ik kan me moeilijk voorstellen dat Google geen gegevens van mijn locatiegeschiedenis heeft (en een aantal andere zaken), maar ik zou niet weten hoe ik er aan zou moeten komen. Kan ik iets anders doen, of doe ik misschien toch iets verkeerd? Ik ben niet bepaald een held met computers, dus ik hoor het graag.

Alvast bedankt voor de reacties!

Alle reacties

• laurens0619
  • Registratie: Mei 2002
  • Nu online
Nee je doet niet fout, als je twijfelt of het klopt dat ze geen locatie gegevens hebben dan moet je dat bij google aangeven

CISSP! Drop your encryption keys!