Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Nieuwe game pc om mijn ondertussen 6 jaar oude systeem te vervangen. Zal volgende week tijdens black friday ook een 1440p/144hz monitor bij worden gekocht, dus zou hier graag gebruik van willen maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300 en 1500 euro, ik zal hem zelf in elkaar zetten. Dit is inclusief de verzend kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb uit een oude externe hardeschijf een 3TB WD green gehaald die ik zal gebruiken. Verder heb ik vandaag de RTX 3070 Vision weten te bestellen en te verzenden. Dus die zal worden gebruikt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje hier onderaan gemaakt als een mooi startpunt, hier zit de Vision kaart nog bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet specifiek uit, als het maar goed met elkaar samen kan werken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zelf dacht aan een black and white build, daarom ook de witte case, RAM en video kaart. De rest zal zwart van kleur zijn.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan op het moment
Wat verwacht je van ons?
Is het lijstje wat ik heb opgesteld goed om even vooruit te kunnen op 1440p gaming? kan ik bijvoorbeeld beter gaan voor de 3700x of is de 3600 goed genoeg? Raden jullie nog extra fans bij de case aan? Ik kan nog een weekje wachten, kan ik ook kijken of er nog iets veranderd tijdens Black Friday. En is de power supply sterk genoeg of moet ik een sterkere halen? Alvast bedankt voor de hulp
Mijn lijst die ik heb gemaakt
Nieuwe game pc om mijn ondertussen 6 jaar oude systeem te vervangen. Zal volgende week tijdens black friday ook een 1440p/144hz monitor bij worden gekocht, dus zou hier graag gebruik van willen maken
Wat mag het systeem gaan kosten?
Tussen de 1300 en 1500 euro, ik zal hem zelf in elkaar zetten. Dit is inclusief de verzend kosten
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb uit een oude externe hardeschijf een 3TB WD green gehaald die ik zal gebruiken. Verder heb ik vandaag de RTX 3070 Vision weten te bestellen en te verzenden. Dus die zal worden gebruikt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik heb al een lijstje hier onderaan gemaakt als een mooi startpunt, hier zit de Vision kaart nog bij
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Maakt mij niet specifiek uit, als het maar goed met elkaar samen kan werken
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik zelf dacht aan een black and white build, daarom ook de witte case, RAM en video kaart. De rest zal zwart van kleur zijn.
Ga je overklokken?
Ben ik niet van plan op het moment
Wat verwacht je van ons?
Is het lijstje wat ik heb opgesteld goed om even vooruit te kunnen op 1440p gaming? kan ik bijvoorbeeld beter gaan voor de 3700x of is de 3600 goed genoeg? Raden jullie nog extra fans bij de case aan? Ik kan nog een weekje wachten, kan ik ook kijken of er nog iets veranderd tijdens Black Friday. En is de power supply sterk genoeg of moet ik een sterkere halen? Alvast bedankt voor de hulp
Mijn lijst die ik heb gemaakt
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | MSI MAG B550 Tomahawk | € 165,- | € 165,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Vision OC 8G | € 644,- | € 644,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify C White - TG | € 88,90 | € 88,90 |
| 1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16W | € 84,39 | € 84,39 |
| 1 | Voedingen | be quiet! System Power 9 600W CM | € 71,05 | € 71,05 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.357,34 | ||