Apple fanboy, Windows fanboy, Android fanboy en Gadgets fanboy..nuff said
Verwijderd
het beste kun je op zoek gaan naar NES en SNES (super/ Nintendo entertainment system) emulator en de benodigde roms, daarvoor daar zijn veel games ala sonic en consorten voor.
ik speelde altijd veel rpg's op mn snes/nes(final fantasy vooral) heb ik een hele leuke ervaring mee .. Secret of mana is ook een leuke aanrader, en kinderen van die leeftijd ontwikkelen met vooral rpg games waar veel text in voorkomt (door een goede verhaallijn)
een hele goede engelse talenknobbel
spreek uit ervaring.
beter dan de meeste standaard pc-kids software.
edit: keen is idd ook leuke suggestie.
ik speelde altijd veel rpg's op mn snes/nes(final fantasy vooral) heb ik een hele leuke ervaring mee .. Secret of mana is ook een leuke aanrader, en kinderen van die leeftijd ontwikkelen met vooral rpg games waar veel text in voorkomt (door een goede verhaallijn)
een hele goede engelse talenknobbel
spreek uit ervaring.
beter dan de meeste standaard pc-kids software.
edit: keen is idd ook leuke suggestie.
Keen series 
en van die disney spellen
is altijd wel leuk voor kinderen.
FIFA kan ook nog, ligt eraan hoe handig ze met de compu zijn....
en van die disney spellen
is altijd wel leuk voor kinderen.
FIFA kan ook nog, ligt eraan hoe handig ze met de compu zijn....
Verwijderd
De redcat serie doet het heel goed bij kinderen bij mijn kleine neefje en nichtje dan en ze leren er nog ook van.
ja de lego spellen hebbie ook nog
zoals Lego Island
en je hebt ook nog Lego race en lego schaken en weet ik het allemaal..
zoals Lego Island
en je hebt ook nog Lego race en lego schaken en weet ik het allemaal..
Dit klinkt misschien stom, maar ik liet een neefje van 6 bij mij Grand Theft Auto spelen... en binnen een kwartiertje liep ie fijn rond, pikte hij autos, reed ie daarmee rond, stapte hij uit, pikte hij politiewagens, etc....
Hij deed niks van die missies, maar hij vond het supertof om met al die autos rond te rijden
(Goed opgevoed!)
Hij deed niks van die missies, maar hij vond het supertof om met al die autos rond te rijden
~/~ 101 little bugs in the file / 101 little bugs / take one out and recompile / 102 little bugs in the file ~/~
Zo is mijn neefje ook. Als je ziet hoe hij reageert en speelt; net een kind van 12 of ouder! En hij is pas 5 jaar. Prachtig is dat.Op zondag 12 augustus 2001 17:37 schreef Acolyte57 het volgende:
Dit klinkt misschien stom, maar ik liet een neefje van 6 bij mij Grand Theft Auto spelen... en binnen een kwartiertje liep ie fijn rond, pikte hij autos, reed ie daarmee rond, stapte hij uit, pikte hij politiewagens, etc....
Hij deed niks van die missies, maar hij vond het supertof om met al die autos rond te rijden(Goed opgevoed!)
Vooral Tekken en dat soort dingen kan ie heel goed. Hij speelt ook van die rpgames wat goed is voor het denk en logisch werk van de hersenen. Alleen vindt ik het jammer dat hij een beetje bang is voor spelletjes met een te hoge gehalte aan engheid bij sommige spellen waardoor hij dat liever niet speelt zoals Gore en Max Payne.
Any way bedankt mensen en mochten er mensen bliven reageren, graag!
Soldier of Fortune ? 
Nee, even serieus, misscien wat spellen van Davilex ? Die maken toch altijd van die vrolijkevoorhethelegezinspellen ?
Lekker goedkoop is dat in ieder geval, mocht je alles legaal aanschaffen.
Nee, even serieus, misscien wat spellen van Davilex ? Die maken toch altijd van die vrolijkevoorhethelegezinspellen ?
Lekker goedkoop is dat in ieder geval, mocht je alles legaal aanschaffen.
Pagina: 1