Afgelopen week begaf ineens de HDD van mijn laptop het volledig en is mijn 4 jaar oude laptop in een baksteen veranderd. Hoog tijd voor een nieuwe, mét SSD. Heb zelf al wat rond gekeken en kwam de Lenovo Ideapad Gaming 3 82EY00BRMH tegen die me wel aan stond.
Het is natuurlijk vlak voor Black Friday, dus wachten met kopen doe ik sowieso. Maar wellicht dat ik via dit forum wat meer kan targeten welke laptops ik in de gaten moet houden.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk dagelijks gebruik, af en toe games en fotobewerking. Denk aan Call of Duty, Photoshop.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Tot 800 euro, maar goedkoper is beter.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
15" is wel een must. Gewicht is verder onbelangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Altijd een Dell gehad en dat beviel prima. Hoor ook goede verhalen over Lenovo. Acer en Asus ben ik niet echt fan van (mindere bouwkwaliteit?)
Hebben jullie nog tips of ideeën?
Het is natuurlijk vlak voor Black Friday, dus wachten met kopen doe ik sowieso. Maar wellicht dat ik via dit forum wat meer kan targeten welke laptops ik in de gaten moet houden.
Wat ga je met je laptop doen (welke programma's wil je gebruiken)?
Voornamelijk dagelijks gebruik, af en toe games en fotobewerking. Denk aan Call of Duty, Photoshop.
Wat mag je laptop gaan kosten?
Tot 800 euro, maar goedkoper is beter.
Ben je van plan je laptop veel met je mee te slepen? (gewicht, accuduur, grootte etc)
15" is wel een must. Gewicht is verder onbelangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren? Waarom?
Altijd een Dell gehad en dat beviel prima. Hoor ook goede verhalen over Lenovo. Acer en Asus ben ik niet echt fan van (mindere bouwkwaliteit?)
Hebben jullie nog tips of ideeën?