Black Friday-knop in balk en in reclameblok

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 10:30
Ik zag dat er een nieuwe Black Friday-knop was toegevoegd op de site, alleen deze lijkt functioneel gezien hetzelfde te zijn als de knop in het Black Friday reclameblok op de homepagina van Tweakers.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/q6sC_T6FSugQX9-OtC_SgfWqZJU=/800x/filters:strip_exif()/f/image/OGYWUSOQp6L9Dg2jSvSHB2tF.png?f=fotoalbum_large

Deze nieuwe knop deed mij denken dat de .deals al uit is, begrijpelijk dat deze mogelijk morgen pas zou komen, maar is het niet overkill om tweemaal op je hompagina een link naar dezelfde pagina te hebben?

Mijn voorstel zou zijn om de zwarte knop bovenin te wijzigen naar een verwijzing richting de .deals-pagina zodra deze gepubliceerd is.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cleef
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

cleef

Veni, vidi, amissa

In mobile view is hij er niet in het menu of als reclameblok (of niet gezien in de vroegte) misschien kan hij daar wel terugkomen?

1 januari begin ik echt! en daarna weer elke maandag!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Adinias
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 26-09 10:30
cleef schreef op vrijdag 20 november 2020 @ 08:00:
In mobile view is hij er niet in het menu of als reclameblok (of niet gezien in de vroegte) misschien kan hij daar wel terugkomen?
In Mobile view is hij idd alleen op de homepagina als je naar beneden scrollt.

"hmmm... over lv14, huh. well, hm... judgement-wise... you're a pretty bad person."