Zoekt nieuwe collega's (jr/sr engineers, servicedeskmedewerkers of managers in de Randstad)
Ik wilde dit inderdaad ook aan de orde stellen. Het staat Tweakers vrij om een vraagprijs in de advertentie te zetten. Als andere Tweakers dat teveel vinden, moeten ze het niet kopen, lijkt mij.
De beoordelingen van aanbieders van bijvoorbeeld de PS5, worden nu ernstig vervuild, doordat men meent hierover een beoordeling te moeten schrijven. Dit lijkt mij zeker niet de bedoeling van het beoordelingensysteem, aangezien de beoordelaars kennelijk helemaal geen zaken hebben gedaan met de betreffende verkoper.
De beoordelingen van aanbieders van bijvoorbeeld de PS5, worden nu ernstig vervuild, doordat men meent hierover een beoordeling te moeten schrijven. Dit lijkt mij zeker niet de bedoeling van het beoordelingensysteem, aangezien de beoordelaars kennelijk helemaal geen zaken hebben gedaan met de betreffende verkoper.
Inderdaad, beoordelingen zijn niet legitiem, maar ben het met de meeste wel eens, dit soort praktijken horen thuis op Marktplaats, en het is te gek voor woorden dat er mensen zijn die de markt zo erg verzieken. Account is ook pas een maand oud.
HierOuterspace schreef op donderdag 19 november 2020 @ 16:27:
gallery: Michael T
Hoer staan allemaal reviews van mensen die geen koop hebben afgesloten, maar puur reageren op de persoon (scalping).
Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.
Dit topic is gesloten.