Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De PC wordt gebruikt om te gamen in 1440p en verder gebruikt voor 3D rendering in Blender of Cinema4D
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zolang de prijs en kwaliteit verhouding goed aansluit en het past bij mijn thema, namelijk zilver en wit, ben ik snel tevreden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel beschik over alle onderdelen behalve de CPU en een moederbord, hier zou ik graag meer advies over ontvangen.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben eigenlijk opzoek naar een moederbord die compatible blijft in de toekomst, er komen namelijk eventuele uitbreidingen. Waarschijnlijk schaf ik een AMD Ryzen 5 3600 aan, zodat ik deze later kan uitbreiden naar een AMD Ryzen 5 5600x als deze weer op voorraad is. (dus AMD compatible)
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk op het moment dat ik de 5600x in ontvangst neem.
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik van jullie wat voor moederbord/cpu het beste aansluit op mijn Open Frame Desktop build, denk dat het een leuke puzzel is en even wat verfrissends is voor jullie en mezelf, uiteraard zijn tips en eventuele verbeteringen over mijn andere onderdelen ook welkom.
Open frame build:
De PC wordt gebruikt om te gamen in 1440p en verder gebruikt voor 3D rendering in Blender of Cinema4D
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zolang de prijs en kwaliteit verhouding goed aansluit en het past bij mijn thema, namelijk zilver en wit, ben ik snel tevreden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Momenteel beschik over alle onderdelen behalve de CPU en een moederbord, hier zou ik graag meer advies over ontvangen.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
1 | Moederborden | ASRock X570 Pro4 | € 164,- | € 164,- |
1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Vision OC 8G | € 644,- | € 644,- |
1 | Behuizingen | Thermaltake Core P3 Snow Edition | € 139,95 | € 139,95 |
1 | Waterkoeling | Cooler Master MasterLiquid ML360P Silver Edition | € 171,20 | € 171,20 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Trident Z RGB F4-3200C16Q-32GTZR | € 186,91 | € 186,91 |
1 | Voedingen | Corsair RM850x | € 187,36 | € 187,36 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 EVO 1TB | € 124,90 | € 124,90 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.817,32 |
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben eigenlijk opzoek naar een moederbord die compatible blijft in de toekomst, er komen namelijk eventuele uitbreidingen. Waarschijnlijk schaf ik een AMD Ryzen 5 3600 aan, zodat ik deze later kan uitbreiden naar een AMD Ryzen 5 5600x als deze weer op voorraad is. (dus AMD compatible)
Ga je overklokken?
Waarschijnlijk op het moment dat ik de 5600x in ontvangst neem.
Wat verwacht je van ons?
Graag hoor ik van jullie wat voor moederbord/cpu het beste aansluit op mijn Open Frame Desktop build, denk dat het een leuke puzzel is en even wat verfrissends is voor jullie en mezelf, uiteraard zijn tips en eventuele verbeteringen over mijn andere onderdelen ook welkom.
Open frame build:
/f/image/rsOBdMsuWP7x2wzSptnaksAi.png?f=fotoalbum_large)