Vraag

• bassboy1990
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-11-2020
Hallo beste mede-Enthusiasts. Ik vroeg me af wat de ruimte is die een cpu luchtkoeler op de
ASUS ROG STRIX X570 I (mITX) kan innemen,
zonder dat deze de RAM sleuven overschrijdt

[ Voor 12% gewijzigd door bassboy1990 op 19-11-2020 16:01 ]

Alle reacties

• nelizmastr
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 23:06

nelizmastr

Goed wies kapot

Als je het bord al hebt, meet het even op zou ik zeggen :)

Als je zekerheid wilt, neem dan een AIO waterkoeler of een compacte luchtkoeler en niet bijv. een NH-D15 of een Dark Rock.

I reject your reality and substitute my own

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bassboy1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 15:59:
Hallo beste mede-Enthusiasts. Ik vroeg me af wat de ruimte is die een cpu luchtkoeler op de
ASUS ROG STRIX X570 I (mITX) kan innemen,
zonder dat deze de RAM sleuven overschrijdt
Welke CPU ga je gebruiken, wat je de rest van je systeem ?
Veel towerkoelers passen gewoon btw

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• bassboy1990
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 19-11-2020
Het is een Ryzen 7 3800X build met overclocking.en het is de bedoeling dat er een smallformfactor case wordt gebruikt voor bij de televisie. maar de hoogte kan ik zo ook opzoeken maar het is meer breedte lengte waar ik mij vragen bij stel. omdat op het eerste zicht de VRAM & M.2 heatsink hoger is dan andere zou ik zeggen. en ik heb dit moederbord nog niet ik doe dit pas als ik zeker weet dat alles past bij elkaar.

• Hackus
  • Registratie: December 2009
  • Niet online

Hackus

Lifting Rusty Iron !

bassboy1990 schreef op donderdag 19 november 2020 @ 18:00:
Het is een Ryzen 7 3800X build met overclocking.en het is de bedoeling dat er een smallformfactor case wordt gebruikt voor bij de televisie. maar de hoogte kan ik zo ook opzoeken maar het is meer breedte lengte waar ik mij vragen bij stel. omdat op het eerste zicht de VRAM & M.2 heatsink hoger is dan andere zou ik zeggen. en ik heb dit moederbord nog niet ik doe dit pas als ik zeker weet dat alles past bij elkaar.
Wat moet passen, en waarin is de vraag. Er zijn zat koelers die passen met ram v itx.

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Nu online
Op een Mini-ITX bord zit het 1e ram slot net zover van het socket als bij mATX of ATX.

Overigens zou ik een B550 nemen. X570 heeft totaal geen voordeel op Mini-ITX.
3800X heeft geen voordeel tov 3700X
Pagina: 1