Ik heb sinds een paar dagen een probleem op mijn Iphone X dat berichten op whatsapp en telegram pas binnen komen op het moment dat ik de app open, dus ook geen notificaties op het icoontje. Ook als ik via whatsapp gebeld wordt geen notificatie, pas bij openen zie ik een gemiste oproep. Toevallig vandaag kwam er wel 1 app binnen, maar dat was ruim een uur nadat deze verstuurd was, in de tussentijd whatsapp niet open gehad.
Dit is van het ene op het andere moment gekomen, geen instellingen veranderd, geen nieuwe versies IOS geinstalleerd en zover ik kan zien die dag ook geen updates van de betreffende apps.
Aangezien het 2 verschillende apps zijn lijkt het me aan IOS te liggen, maar zou niet weten wat ik nog meer kan doen na onderstaande stappen genomen te hebben.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. instellingen van beide apps gecontroleerd, "toon meldingen" en "toon voorvertoning" staan beide aan voor beide apps.
2. Telefoon herstart.
3. Soft reset telefoon.
4. Toevallig nieuwe update IOS naar 14.2
5. Gecontroleerd op zowel WIFI als 4G.
6. Energiebesparingsmodus staat niet aan. Ook tijdens laden dezelfde problemen.
7. Niet storen staat niet aan.
8. Paar dagen gewacht.
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?
Dit is van het ene op het andere moment gekomen, geen instellingen veranderd, geen nieuwe versies IOS geinstalleerd en zover ik kan zien die dag ook geen updates van de betreffende apps.
Aangezien het 2 verschillende apps zijn lijkt het me aan IOS te liggen, maar zou niet weten wat ik nog meer kan doen na onderstaande stappen genomen te hebben.
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
1. instellingen van beide apps gecontroleerd, "toon meldingen" en "toon voorvertoning" staan beide aan voor beide apps.
2. Telefoon herstart.
3. Soft reset telefoon.
4. Toevallig nieuwe update IOS naar 14.2
5. Gecontroleerd op zowel WIFI als 4G.
6. Energiebesparingsmodus staat niet aan. Ook tijdens laden dezelfde problemen.
7. Niet storen staat niet aan.
8. Paar dagen gewacht.
Iemand enig idee hoe ik hier vanaf kom?