Casema Premium valt elke 3 minuten in slaap

Pagina: 1
Acties:

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Hallo, ik heb sinds dinsdag Casema Premium.

Werkt bijna perfect: Kunnen downloaden met ca 62KB/sec, :) maar...

Elke drie minuten valt internet helemaal stil. De verbindingen blijven allemaal intact, en na ca 30 seconden gaat hij weer door alsof er niets is gebeurd.

Het gaat om Win98 met winroute erop. Ik hoop dat jullie iets weten anders ga ik maandag maar eens bellen :(

• Tourniquet
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 22:53

Tourniquet

Hiya, fellas!

Probeer je netwerkkaart eens een vast IP-adres te geven, dus even gaan naar het Configuratiescherm, Netwerk en dan naar de eigenschappen van de TCP/IP van je Netwerkkaart. Vul daar bij IP-adres in 10.0.0.1 en Subnetmasker 255.255.255.0, dat zou weleens kunnen helpen!

If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.

• Ramon
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:53
kijk ook eens wat er gebeurd als winroute niet draait :)

Check mijn V&A ads: https://tweakers.net/aanbod/user/9258/

Verwijderd

hmm, mijn aanvraag staat in de wacht, ik hoop dat het iets softwarematigs is bij jouw connectie, anders ben ik zwaar de pisang. Voor hetgeen ik ermee moet doen is elke 30 seconde stilstand goed beroerd. succes

• jvdmeer
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16-08 23:05
Het instellen van een vast IP-adres voor die adapter heeft geholpen. Sindsdien geen pauze meer gehad :)

• Rody
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 01-08 10:13
Ik moest zo ie zo een vast IP adres instellen :?

Anders duurt het VERSCHIKKELIJK lang voordat me computer opstart.

Want tijdens het opstarten komt ie windows 98 scherm en weacht eerst totdat ie een modem antwoord krijgt en dan start ie pas door :Z

vaag dat meerdere mensen hier geen last van hebben.

P.S: ik heb nog steeds Braoadband Basic, maar ik heb me migratieformulier al binnen van Premium :)
Pagina: 1