Vraag

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Hi,

Ik heb een issue met mijn P30 Pro. In de zomer is mijn toestel een keer gevallen op de deurdrempel, het scherm is gelukkig niet gebarsten maar ik heb wel een extra notch erbij gekregen, aan de linkerzijde zit een half maantje met dode pixels.

Afgelopen maandag kreeg ik ineens een streep in mijn scherm. Het lijkt alsof de onderste helft van mijn scherm niet in sync is met het bovenste deel van mijn scherm het hobbelt ook heen en weer en is onrustig(flikkeringen) . Het is niet constant aanwezig maar wel vaak, het lijkt ook geen issue met het scherm zelf omdat het komt en gaat, soms verdwijnt het als ik scroll of tussen apps wissel.

Uiteraard kan ik contact opnemen met Huawei, maar ik vrees dat het dan wordt gegooid op het beschadigde scherm terwijl dat mij niet logisch lijkt. Je zou dan veronderstellen dat het altijd aanwezig is en zich ook niet ineens voor zou doen.

Iemand een idee? Ik heb al gerommeld met de instellingen in developer mode, dat biedt geen oplossing. Fabrieksinstellingen nog niet geprobeerd, reboots wel meerdere keren.

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 17:09

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@reemprive ik heb je titel even aangepast, zodat het wat duidelijker is.

• codex
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 13:11

codex

Geen OpenAI agent :)

Topicstarter
Dank je. Wel een noemenswaardige toevoeging, net ging de onderste helft van mijn toestel groen flikkeren toen mijn toestel uit stond.

Edit:
Ik heb in elk geval het flashen bij het deel van het scherm dat problemen vertoont vast kunnen leggen bij het unlocken.
YouTube: 19 november 2020

Het is duidelijk niet het scherm, ik zag bij COD Mobile dat de "fout" ineens zichtbaar werd en exact op de helft van het scherm een splitsing veroorzaakt.

[ Voor 57% gewijzigd door codex op 19-11-2020 21:37 ]