Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
De main focus is gamen.
Soms ook screenshare/live op discord + ben ook een twitch moderator van een female streamer.
Dus gamen + stream+chat open mag geen probleem zijn. zoals mijn oude pc nu wel heeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder monitor mag het een max bedrag van 3100 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PC van 8 jaar oud gaat naar vader ik hou wel tijdelijk de 1070gtx die ik heb omdat de nieuwe videokaarten wel eens lang kunnen gaan duren.Zelf houd ik alleen mijn computer scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ja gewoon al het gebruikelijke de wens is om alles op high frames/refresh rate te kunnen spelen min 1440P en 4k tenzij de keuze gaat naar een 4k monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken , zolang de kwaliteit maar in orde is ^^.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit is wat ik zelf heb samengsteld na reviews te bekijken+ benchmarks en tips van andere mensen.
Ga je overklokken?
Semi overclocking als het veel meer oplevert dan stock speeds.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of er eventueel dingen zijn die beter bij elkaar zouden passen of beter zijn dan wat ik nu heb samengesteld.
+ advies over een gaming monitor waar G-sync op werkt sinds de recente reviews van de 6800xt tog beetje tegenvallen tov 3080 als je rekening houd met raytracing en alle andere dingen.
-min 1440P high refresh rates of 4k met min 120hz budget van monitor is max 1k/1000 eurotjes.
De main focus is gamen.
Soms ook screenshare/live op discord + ben ook een twitch moderator van een female streamer.
Dus gamen + stream+chat open mag geen probleem zijn. zoals mijn oude pc nu wel heeft.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Zonder monitor mag het een max bedrag van 3100 euro zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
PC van 8 jaar oud gaat naar vader ik hou wel tijdelijk de 1070gtx die ik heb omdat de nieuwe videokaarten wel eens lang kunnen gaan duren.Zelf houd ik alleen mijn computer scherm.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ja gewoon al het gebruikelijke de wens is om alles op high frames/refresh rate te kunnen spelen min 1440P en 4k tenzij de keuze gaat naar een 4k monitor.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik sta open voor alle merken , zolang de kwaliteit maar in orde is ^^.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Dit is wat ik zelf heb samengsteld na reviews te bekijken+ benchmarks en tips van andere mensen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 569,- | € 569,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ULTRA | € 272,04 | € 272,04 |
| 1 | Videokaarten | Asus ROG Strix GeForce RTX 3080 OC | € 929,- | € 929,- |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Meshify S2 Black - TG | € 138,- | € 138,- |
| 1 | Waterkoeling | Corsair iCUE H115i Elite Capellix Liquid CPU Cooler, 280 mm | € 165,20 | € 165,20 |
| 1 | Ventilatoren | Fractal Design Dynamic X2 GP-14 PWM, 140mm | € 12,20 | € 12,20 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 169,90 | € 169,90 |
| 1 | Voedingen | Corsair HX750 V2 | € 158,- | € 158,- |
| 1 | Solid state drives | Samsung 980 Pro 1TB | € 229,- | € 229,- |
| 1 | Solid state drives | XPG SX8200 Pro 2TB | € 232,59 | € 232,59 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.874,93 | ||
Ga je overklokken?
Semi overclocking als het veel meer oplevert dan stock speeds.
Wat verwacht je van ons?[i]
Advies of er eventueel dingen zijn die beter bij elkaar zouden passen of beter zijn dan wat ik nu heb samengesteld.
+ advies over een gaming monitor waar G-sync op werkt sinds de recente reviews van de 6800xt tog beetje tegenvallen tov 3080 als je rekening houd met raytracing en alle andere dingen.
-min 1440P high refresh rates of 4k met min 120hz budget van monitor is max 1k/1000 eurotjes.