De bluetooth van de originele Clarion radio/cd speler met stuurbediening in mijn Subaru Forester van 2014 is defect. Er is geen software update beschikbaar. Ook het resetten en stroomloos maken van het systeem gaf geen resultaat. Vervanging door een moderne radio met alle huidige mogelijkheden is nogal een kostbare zaak. Nu heb ik op internet een identiek exemplaar gevonden bij een handelaar in gebruikte onderdelen maar hij weet niet of de bluetooth goed is. Inbouwen en testen is nog geen optie omdat de inbouw vrij ingewikkeld is. Nu is mijn vraag of iemand een mogelijk kent om de bluetooth functie te testen buiten de auto, dus met alleen de radio en een 12 volt voeding. Ik moet 150 km rijden om de radio op te halen vandaar dat ik graag vooraf weet wat de mogelijkheden zijn. Kan iemand hier iets over zeggen?
Vraag
Alle reacties
Zonder de radio te kennen, je noemt geen model nummer.
Ja. De radio kan gewoon op een 12v accu of een 12v voeding.
Achter de radio zit de ISO kabel.
Daarin zit een rode en gele draad. Welke permanente spanning en geschakelde spanning leveren. Per fabrikant kan het verschillen welke wat doet.
Er van uitgaan dat de radio een internet blauwetand heeft, en niet een box erachter kan je het dus testen.
Ja. De radio kan gewoon op een 12v accu of een 12v voeding.
Achter de radio zit de ISO kabel.
Daarin zit een rode en gele draad. Welke permanente spanning en geschakelde spanning leveren. Per fabrikant kan het verschillen welke wat doet.
Er van uitgaan dat de radio een internet blauwetand heeft, en niet een box erachter kan je het dus testen.
The problem with communication is the illusion it has taken place.
Het model is is CF425LM . Aan de achterkant zitten alleen mogelijkheden voor stekkerverbindingen maar ik kan natuurlijk een iso kabel met de voedingsdraden halen.