oplichters gedetecteerd, waar kan ik die publiceren

Pagina: 1
Acties:
  • 657 views

Onderwerpen

• Zolderopruiming
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 11-09 21:55
Ik werd vanmorgen iets voor 8 door een engelstalige meneer met een duidelijk niet engels accent gebeld met de mededeling dat hij van mijn iCT department was en dat ze errors ontvingen.

daar had ik dus net ff geen zin in, maar ik wil iedereen dus wel ff waarschuewn dat deze oplichtes met dit nummer bellen:
0033630497097
2 minuten later belde ze terug vanaf dit nr
0246173957

Op welke fora kan ik dit publiceren, ik heb ERg te doen met mensen die dit niet kunnen doorzien, en mogelijk geld afgettroggeld worden door dit soort oplichters.
...

Verwijderd

Zolderopruiming schreef op donderdag 19 november 2020 @ 09:06:
Ik werd vanmorgen iets voor 8 door een engelstalige meneer met een duidelijk niet engels accent gebeld met de mededeling dat hij van mijn iCT department was en dat ze errors ontvingen.

daar had ik dus net ff geen zin in, maar ik wil iedereen dus wel ff waarschuewn dat deze oplichtes met dit nummer bellen:
0033630497097
2 minuten later belde ze terug vanaf dit nr
0246173957

Op welke fora kan ik dit publiceren, ik heb ERg te doen met mensen die dit niet kunnen doorzien, en mogelijk geld afgettroggeld worden door dit soort oplichters.
...
Nergens, dat maakt echt geen jota uit. Voor die nummers nog 80000000 andere. Je doet er echt niemand een plezier mee om die te publiceren.

• W1LL3M
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12-09 19:59

W1LL3M

⭐⭐⭐⭐⭐

Mensen die dit niet kunnen doorzien zullen ook niet op zoek gaan op fora naar dit probleem... Achteraf misschien, maar dan is het al te laat. Ook wisselen ze de nummers zo vaak dat je daar waarschijnlijk niets aan hebt.

ps: dat tweede nummer, indien correct en zonder landcode, heeft het netnummer voor nijmegen, weet je zeker dat "ze" dat weer waren, of heb je niet meer opgenomen?

[ Voor 27% gewijzigd door W1LL3M op 19-11-2020 09:14 ]

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
^ Wat zij zeggen. Sowieso is Internetmarketing niet de plek daarvoor (Waar hoort mijn topic?).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.