All wiyht, rho sritched mg kegtops awound?
Vraag
Beste antwoord (via Soulmaster op 19-11-2020 06:49)
De kans is groot dat je buurvrouw een Microsoft account heeft. Via daar zou ze het een en ander zo kunnen downloaden als het goed is.
[ Voor 15% gewijzigd door sypie op 19-11-2020 06:40 ]
Alle reacties
De kans is groot dat je buurvrouw een Microsoft account heeft. Via daar zou ze het een en ander zo kunnen downloaden als het goed is.
[ Voor 15% gewijzigd door sypie op 19-11-2020 06:40 ]
Via de Microsoft Store de OneDrive app downloaden?
Heeft van alles wat: 8088 - 286 - 386 - 486 - 5x86C - P54CS - P55C - P6:Pro/II/III/Xeon - K7 - NetBurst :') - Core 2 - K8 - Core i$ - Zen$
Klopt.. via haar account konden we de boel herstellen.. buuf weer blij..sypie schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:39:
Je kunt ook nog kijken naar pc herstel.
Volgens mij moet je nogal wat fratsen uithalen om OneDrive te verwijderen, dan wel niet onklaar te maken.
Dus het kan zijn dat er het eea aangepast is wat herinstallatie bemoeilijkt.
Volgens mij moet je nogal wat fratsen uithalen om OneDrive te verwijderen, dan wel niet onklaar te maken.
Ze had heel simpel , rechtermuisklik -> verwijderen gedaan.. ja leverde wel 40Gb ruimte op en een pc die niet meer werkte zoals hij moet werken..Fore! schreef op donderdag 19 november 2020 @ 06:50:
Je kunt ook nog kijken naar pc herstel.
Klinkt meer als het datamapje verwijderd. Was even in veronderstelling dat OneDrive zelf was "gedeinstalleerd" en dat is een stuk lastiger.
ja klopt, was de datamap.. maar gelukkig kunnen herstellen, buuf blij..Fore! schreef op donderdag 19 november 2020 @ 07:12:
Klinkt meer als het datamapje verwijderd. Was even in veronderstelling dat OneDrive zelf was "gedeinstalleerd" en dat is een stuk lastiger.
Pagina: 1