Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het systeem is bedoeld voor mijn moeder, die dagelijks een beetje d'r mail bekijkt en een beetje surft op internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 350-400 euro, ik vind het namelijk te gek om er meer voor uit te geven aangezien ze het niet nodig heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor met HDMI ingang en de draadloze toetsenbord met muis gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De NUC, geheugen en opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, maar een NUC lijkt mij voor mijn moeder ideaal. Geen grote kast meer in de weg en dan nu een mooi klein apparaatje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet futureproof zijn en hufterproof
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hulp bij wat ik heb samengesteld, of dit goed bij elkaar past of dat ik voor hetzelfde of minder geld iets beters kan krijgen.
Het systeem is bedoeld voor mijn moeder, die dagelijks een beetje d'r mail bekijkt en een beetje surft op internet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de 350-400 euro, ik vind het namelijk te gek om er meer voor uit te geven aangezien ze het niet nodig heeft
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen de monitor met HDMI ingang en de draadloze toetsenbord met muis gaat mee.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
De NUC, geheugen en opslag.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nope, maar een NUC lijkt mij voor mijn moeder ideaal. Geen grote kast meer in de weg en dan nu een mooi klein apparaatje.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Het moet futureproof zijn en hufterproof
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Graag hulp bij wat ik heb samengesteld, of dit goed bij elkaar past of dat ik voor hetzelfde of minder geld iets beters kan krijgen.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Barebones | Intel NUC Kit NUC8i5BEH (EU stroomkabel) | € 241,05 | € 241,05 |
| 1 | Geheugen intern | Kingston HyperX Impact HX426S15IB2/8 | € 30,99 | € 30,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 250GB | € 34,90 | € 34,90 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 306,94 | ||