Hoi luitjes,
Ik ga binnenkort een nieuwe game pc bouwen. Dus het wordt ook tijd voor nieuwe beeldschermen. Op het moment heb ik een 3 monitor setup. Een MSI Optic MAG241C als main scherm en daarnaast heb ik 2 Samsung S23B550.
Ik wil niet 3x het zelfde beeldscherm want op 2 monitoren ga ik toch niet gamen.
Wat wil ik?
Ik zou graag weer een 3 monitor setup willen met als volgende eisen:
- Het ''main'' scherm moet minimaal 1440p en 144 hz hebben en de 2 schermen ernaast minimaal 1080p en 60 hz.
- De schermen moeten van hetzelfde merk zijn en op elkaar lijken.
- Ze moeten alle 3 27 inch zijn.
- Het liefst zo goedkoop mogelijk.
- Het liefst met curve.
Ik ben zelf op de volgende beeldschermen uit gekomen:
Als main scherm: Samsung C27JG56QQU Zwart
en de 2 andere schermen: Samsung C27R500FHU Zwart
Voordelen van deze schermen zijn:
- Ze lijken op elkaar
- Goedkoop
- Eisen die ik wil
Nadelen:
- 4ms game scherm (ik denk niet dat je echt verschil merkt tussen 1 ms en 4 ms)
- VA beeldscherm (ik speel zelf nu ook al jaren op een VA scherm en heb ik geen last van)
Hebben jullie adviezen/tips voor mij of zelf 3 leuke beeldschermen? Alvast bedankt voor het lezen
Ik ga binnenkort een nieuwe game pc bouwen. Dus het wordt ook tijd voor nieuwe beeldschermen. Op het moment heb ik een 3 monitor setup. Een MSI Optic MAG241C als main scherm en daarnaast heb ik 2 Samsung S23B550.
Ik wil niet 3x het zelfde beeldscherm want op 2 monitoren ga ik toch niet gamen.
Wat wil ik?
Ik zou graag weer een 3 monitor setup willen met als volgende eisen:
- Het ''main'' scherm moet minimaal 1440p en 144 hz hebben en de 2 schermen ernaast minimaal 1080p en 60 hz.
- De schermen moeten van hetzelfde merk zijn en op elkaar lijken.
- Ze moeten alle 3 27 inch zijn.
- Het liefst zo goedkoop mogelijk.
- Het liefst met curve.
Ik ben zelf op de volgende beeldschermen uit gekomen:
Als main scherm: Samsung C27JG56QQU Zwart
en de 2 andere schermen: Samsung C27R500FHU Zwart
Voordelen van deze schermen zijn:
- Ze lijken op elkaar
- Goedkoop
- Eisen die ik wil
Nadelen:
- 4ms game scherm (ik denk niet dat je echt verschil merkt tussen 1 ms en 4 ms)
- VA beeldscherm (ik speel zelf nu ook al jaren op een VA scherm en heb ik geen last van)
Hebben jullie adviezen/tips voor mij of zelf 3 leuke beeldschermen? Alvast bedankt voor het lezen