is er een patch voor doom 2 om heb d3d te maken ? ofzow
en niemand op het idee gekomen om doom na te maaken voor quake 3 engine
Idd, een doom->q3 mod lijkt me ook lekkerOp zaterdag 11 augustus 2001 22:59 schreef -SK- het volgende:
is er een patch voor doom 2 om heb d3d te maken ? ofzow
Wacht dan nog even op Doom 3, daarvan word verwacht dat hij op een GF3 met 30 fps draait!Op zaterdag 11 augustus 2001 23:06 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
Idd, een doom->q3 mod lijkt me ook lekker.
die andere link hierboven die naar de 94d verweist werkt wel ik krijg erro bij de 1.0Op zaterdag 11 augustus 2001 23:46 schreef -SK- het volgende:
ja daar heb je doom 2 voor nodig maar die kan ik je wel stuuren maar ik heb nieuwe gl dinges hier kan je 1.0 douwnloaden kan je doomen op 1024 x 768 http://www.idsoftware.org/left.htm

Verwijderd
Op zaterdag 11 augustus 2001 23:11 schreef Yarvieh het volgende:
http://jdoom.newdoom.com/
*kuch*stond er al, klaasOp zondag 12 augustus 2001 00:32 schreef ds het volgende:
JDOOM
Verwijderd
late reply van je, had het ALLANG gezien en netjes verbeterd. CSMA zeker?Op zondag 12 augustus 2001 00:35 schreef JeanLucPicard het volgende:
[..]
[..]
*kuch*stond er al, klaas*kuch*
[chill]Op zondag 12 augustus 2001 00:20 schreef -SK- het volgende:
aah gaat er weer zo'n gastje zeuren over cheaten deed het aleen even voor dat filmpje hoor ...
ik speel doom 2 nu normaal zonder cheats uit ben mee bezig ..
en houw nouw eens op mat dat zielige komentaar je mag best ofline cheaten
Ja, zoiets wel. Ik zit bij de meest vertiefte ISP van deze wereld. En ik krijg die kutafkorting niet meer ingetiept, zovaak heb ik het aan iedereen verteld.Op zondag 12 augustus 2001 00:43 schreef ds het volgende:
[..]
late reply van je, had het ALLANG gezien en netjes verbeterd. CSMA zeker?
ja ja mijn hele leven draait er om als ik 5 min niet achter mijn pc zit ga ik raar doen en als ik achter een niet getweakte pc zit druk ik op reset en ga in de bio's klotenOp zondag 12 augustus 2001 00:48 schreef psilo het volgende:
hoi -sk- jij neemt dat tweaken iets TE serieus, of niet?
Beroep: OVERCLOCKEN
Studierichting: TWEAKING
Hobbies en interesses: OVERCLOCKEN
lol
Verwijderd
AMD Ryzen 9 3900X | 16 GB DDR4 3200 MHz | AMD Radeon RX Vega 64 | 2 x SSD | 2 x 5400 RPM HDD | LG 16X DVD RW | LG BD | LG 27" 4K
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq