Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kathygoed
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 25-11-2020
Mijn vraag

Hallo,

Ik heb een iPad (ouder type) die door teveel fout van de code te zijn geblokkeerd. Nu zegt hij dat ik verbinding moet maken met iTunes. Het probleem is dus dat mijn iPad geen verbinding wil maken met mijn iTunes en ik dus niets kan bedienen, en dus ook niet herstellen kan.

Ik heb op internet gekeken en geprobeerd en niks lukt tot nu toe ik zit echt met mijn handen in het haar op het moment .

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/N6nlrDAriyg1CTFIW1AG5tyduXk=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/R5suJ5VvbAPBxCDbesY31q0h.jpg?f=fotoalbum_large

Groetjes kathy

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Je moet allereerst de iPad in herstelmodus zetten voordat je 'm verbindt met iTunes. Zie Als u de toegangscode van uw iPad bent vergeten of als uw iPad is geblokkeerd precies welke toetscombinaties je moet gebruiken voor je iPad. Let wel dat hiermee je iPad wordt teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Als je dus geen reservekopie hebt (laten) maken, ben je alles kwijt maar dat ben je toch al met een geblokkeerde iPad

Als dat allemaal niet lukt is de volgende stap contact opnemen met Apple Support.

[ Voor 5% gewijzigd door Daedalus op 18-11-2020 21:22 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/