Vraag

• Eeldesport
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-11 19:04
Goedenavond allen,

Ik heb een vraag die wellicht wat bijzonder is of ongewoon. Ik bezit momenteel een Huawei p10 plus en daarvan heb ik erg veel plezier en hij doet het nog wel redelijk. Echter zit ik me te oriënteren op een nieuwe telefoon, vanwege de komende blackfriday deals en ik ben liever 'problemen' voor.

Ik zoek een android telefoon waarbij het budget niet gebonden is. Ik denk dat ik geen vlaggenschip nodig heb omdat ik hem voornamelijk voor browsen en navigatie etc gebruik. Geen games en al helemaal geen fotografie. Vooral dat laatste is belangrijk en dat is ook waarom ik hier een draadje open, ik heb helemaal niks met camera's en maak zelden foto's. Het storende van de meeste telefoons vind ik dat de camera een USP is van de telefoon en naar mijn mening dus compleet overbodig.

Ik zoek dus een telefoon waar de bang for your buck gehalte hoog is en waarbij er zo min mogelijk geld in de camera zit. Ik verbaasde mij tijdens mijn zoektocht dat er niet veel meer vraag naar was!

P.S. Huawei zie ik in de eerste instantie niet zitten aangezien ik niet zo handig ben en niet erg veel zin heb in de backdoors voor apps etc.

Alle reacties

• 99ruud99
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 17:41
Ik zou vooral kijken naar wat ze wel hebben.
Het is moeilijk om een goede telefoon zonder camera's te vinden, die horen er nu eenmaal bij. Zal wel iets te maken hebben met dat je het niet beleefd hebt als je het niet op tiktok hebt gezet.

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Je geeft wel wat weinig overige wensen, maar de Realme 7 heeft ondanks de camera's een aardig hoge prijs-kwaliteitverhouding

pricewatch: Realme 7 (6GB ram) Blauw

• Eeldesport
  • Registratie: Januari 2015
  • Laatst online: 09-11 19:04
Excuses, ik zie inderdaad dat ik wellicht iets te weinig informatie heb gegeven over wat ik wel zou willen.

Dingen die ik belangrijk vind zijn de accutijd en de snelheid van de telefoon. Daarnaast is het draadloos laden belangrijk voor de telefoon tijdens motor ritjes, maar daar voldoen volgens mij redelijk veel apparaten aan.

Toevoeging, ik zie dat de realme helaas geen draadloos laden heeft.

[ Voor 9% gewijzigd door Eeldesport op 18-11-2020 22:51 ]

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 16:01
Niks gevonden op gsmarena? Daar kun je precies je eisen qua specs opgeven en dan komt er een mooi lijstje telefoons uitrollen.
Sowieso de vraag welke telefoons je zelf al gevonden had en budget technisch? Overige specificaties?

*sowieso

• Potenscia
  • Registratie: Oktober 2019
  • Laatst online: 09-09 09:51
Eeldesport schreef op woensdag 18 november 2020 @ 22:49:
Excuses, ik zie inderdaad dat ik wellicht iets te weinig informatie heb gegeven over wat ik wel zou willen.

Dingen die ik belangrijk vind zijn de accutijd en de snelheid van de telefoon. Daarnaast is het draadloos laden belangrijk voor de telefoon tijdens motor ritjes, maar daar voldoen volgens mij redelijk veel apparaten aan.

Toevoeging, ik zie dat de realme helaas geen draadloos laden heeft.
Draadloos laden komt nauwelijks voor in deze prijsrange. De 7 Pro heeft wel 65W laden (35min), dus dat kan je als vervanger zien van draadloos laden.

Wat bedoel je qua snelheid? Echt flagship performance (SD8xx e.d.) of eerder mid-range (SD7xx e.d.)?

• Yucon
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:49

Yucon

*broem*

Je doet hierbij de aanname dat zo'n camera een behoorlijk duur component in de kostprijs is. Volgens mij valt dat wel mee, dus het is de vraag of je door daar wat te besparen echt serieus iets wint op andere vlakken.

• Smobbo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 08-11 16:32
Wat is er mis met je huidige telefoon? Wat moet er beter zijn in de volgende?
Het lijkt nu vooral dat de black friday marketing werkt en je een deal wilt scoren :+
Pagina: 1