Wellicht sinds het Black Friday menuitem is toegevoegd, maar in ieder geval al enige tijd kan ik op mijn tablet de menuitems rechtsbovenin niet bewegen tot het tonen van een actie
:fill(white):strip_exif()/f/image/n3ZOvM2k0nmxT7KmqTvFQsrR.png?f=user_large)
'Meer' en de landinstelling werken, de overige knoppen weigeren. Getest met meerdereapparaten, meerdere browsers. Naar mijn idee hangt het samen met de weergave voor Grote tablets en netbooks. Onder andere getest met daily driver:
Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; SAMSUNG SM-T815) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/12.1 Chrome/79.0.3945.136 Safari/537.36
Je wordt herkend als:
Browser-id: chrome,79:android,7.0Browser: Google Chrome 79Platform: Android 7.0 (Nougat)Mobile device: JAJavascript: JA
Custom CSS voor het testen ook uitgeschakeld.
Zoals gewoonlijk bij voorbaat dank voor uitzoeken/fiksen
'Meer' en de landinstelling werken, de overige knoppen weigeren. Getest met meerdereapparaten, meerdere browsers. Naar mijn idee hangt het samen met de weergave voor Grote tablets en netbooks. Onder andere getest met daily driver:
Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; SAMSUNG SM-T815) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/12.1 Chrome/79.0.3945.136 Safari/537.36
Je wordt herkend als:
Browser-id: chrome,79:android,7.0Browser: Google Chrome 79Platform: Android 7.0 (Nougat)Mobile device: JAJavascript: JA
Custom CSS voor het testen ook uitgeschakeld.
Zoals gewoonlijk bij voorbaat dank voor uitzoeken/fiksen
Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?