Menuitems niet klikbaar op 'grote tablet en netbooks' weerga

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:53
Wellicht sinds het Black Friday menuitem is toegevoegd, maar in ieder geval al enige tijd kan ik op mijn tablet de menuitems rechtsbovenin niet bewegen tot het tonen van een actie
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JvFkBnEx13RXrt7LGurTmiK7RbY=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/n3ZOvM2k0nmxT7KmqTvFQsrR.png?f=user_large
'Meer' en de landinstelling werken, de overige knoppen weigeren. Getest met meerdereapparaten, meerdere browsers. Naar mijn idee hangt het samen met de weergave voor Grote tablets en netbooks. Onder andere getest met daily driver:
Je user-agent string is: Mozilla/5.0 (Linux; Android 7.0; SAMSUNG SM-T815) AppleWebKit/537.36 (KHTML, like Gecko) SamsungBrowser/12.1 Chrome/79.0.3945.136 Safari/537.36
Je wordt herkend als:
Browser-id: chrome,79:android,7.0Browser: Google Chrome 79Platform: Android 7.0 (Nougat)Mobile device: JAJavascript: JA

Custom CSS voor het testen ook uitgeschakeld.

Zoals gewoonlijk bij voorbaat dank voor uitzoeken/fiksen d:)b

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 24-10 15:09

DaFeliX

Tnet Devver
Inderdaad, als ik mijn browser verklein tot onder de 950px breed (het breekpunt wanneer het tweakers-logo rechts van 't menu verdwijnt), blijft het hoofdmenu even breed en schuift het gebruikersmenu er onderdoor. Als je het scherm nog smaller maakt zal langzaam dat hele menu er achter schuiven, waardoor ie niet meer te gebruiken is.

Ik denk niet dat het te maken heeft met het 'Black friday'-menu item, maar wat het dan wel is weet ik zo ook niet. We gaan het iig uitzoeken, en hopelijk oplossen ;)

Bedankt iig voor je melding.

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:38

crisp

Devver

Pixelated

@DaFeliX het komt wel door de toevoeging van de Black Friday knop; ik ga dit intern doorgeven :)

Intentionally left blank

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• bozhoyo
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 15-10 12:41

bozhoyo

UX Designer

Weaver of pixels

Bedankt voor het laten weten. Het moet nu gefixt zijn.

"What people say, what people do and what people say they do are often 3 different things."

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kraats
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 23:53
Wat vlot! Werkt weer prima, thanx! _/-\o_

Waar is Jos de Nooyer toch gebleven?