Hallo allen, ik heb een nieuwe stadsfiets nodig. Mijn huidige budget-fietsje heb ik in vijf jaar kapot getrapt, als in gebroken trappers en eenmaal een gebroken unit-waar-de-trappers-aan-gemonteerd-zijn. Ook de terugtraprem heeft ondertussen rare kuren.
Wie heeft goede adviezen, kent goede aanbiedingen of heeft nuttige ervaringen om me te helpen met het kopen van een nieuwe stadsfiets?
- De nieuwe stadsfiets moet vooral stevig zijn. Ik mountainbike veel dus er zal flink op getrapt worden. De kapotte onderdelen waren, denk ik, niet van voldoende kwaliteit om een tijd mee te gaan en flink te kunnen lijden.
- Ik ben 1.82 lang maar heb voor mijn lengte een lange rug, als in ik heb een mountainbike voor iemand van 2 meter lang.
- Mijn gewicht is 108 kilo.
- Merendeel van het fietsen zal zijn boodschappen doen en op bezoek gaan bij mensen. Een boodschappentas achterop kunnen zetten (en met één hand vast houden) is een eis.
- Budget is +- €900
Wie heeft goede adviezen, kent goede aanbiedingen of heeft nuttige ervaringen om me te helpen met het kopen van een nieuwe stadsfiets?
Team anti-scalp - wauw..