Mijn vraag:
Ik wil printen in Excel; printen lukt, alleen niet volledig correct in landscape: de inhoud van de rechter vier kolommen wordt niet afgedrukt; de evt. opmaak van dezelfde kolommen (bijv. onderstrepen) juist weer wel.
Wie kent dit, en heeft hier een oplossing voor gevonden?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
Excel 2019
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
* het afdrukvoorbeeld wordt juist en volledig weergegeven
* staand printen verloopt wel juist
* afdrukbereik uitbreiden met vier lege kolommen lost het probleem op, alleen dan is het te klein om goed te kunnen lezen, bovendien wil ik geen leeg wit stuk op de print aan de rechterkant hebben
* afdrukbereik uitbreiden met een lege bladzijde naast het gewenste afdrukbereik, levert geen verbetering op: de vier rechter kolommen blijven leeg
* openen en opnieuw opslaan onder dezelfde naam levert geen verbetering op
Ik wil printen in Excel; printen lukt, alleen niet volledig correct in landscape: de inhoud van de rechter vier kolommen wordt niet afgedrukt; de evt. opmaak van dezelfde kolommen (bijv. onderstrepen) juist weer wel.
Wie kent dit, en heeft hier een oplossing voor gevonden?
Relevante software en hardware die ik gebruik:
Windows 10
Excel 2019
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb:
* het afdrukvoorbeeld wordt juist en volledig weergegeven
* staand printen verloopt wel juist
* afdrukbereik uitbreiden met vier lege kolommen lost het probleem op, alleen dan is het te klein om goed te kunnen lezen, bovendien wil ik geen leeg wit stuk op de print aan de rechterkant hebben
* afdrukbereik uitbreiden met een lege bladzijde naast het gewenste afdrukbereik, levert geen verbetering op: de vier rechter kolommen blijven leeg
* openen en opnieuw opslaan onder dezelfde naam levert geen verbetering op