Het upgraden van OS van High Sierra naar Mojave en van Mojave naar Catalina was problematisch. Voor beide upgrades moest de harde schijf geheel gewist worden. Dit keer loopt de upgrade naar Big Sur helemaal vast.
Ik ben doorgestuurd naar een apple reparatie shop (CARD) waarin ze de firmware update voor de harde schijf hebben uitgevoerd. Toen constateerde men dat het geheugen niet meer goed werkte. De volgende testen gaven errors:
- Memory - Address as Data Test
- Memory - Bit Checkerboard Test (MP)
- Memory - Knaizuk Hartmann Test
- Memory - Marching ones and zeroes test
CARD adviseerde me om het hele moederbord te vervangen (voor eigen kosten).
Ik heb een MacBook Pro 13" uit 2017 (zonder bar) aangeschafd bij AMACS mei 2018.
Heeft iemand hetzelfde probleem? Is het her-installeren van een OS een probleem voor het geheugen?
Ik ben doorgestuurd naar een apple reparatie shop (CARD) waarin ze de firmware update voor de harde schijf hebben uitgevoerd. Toen constateerde men dat het geheugen niet meer goed werkte. De volgende testen gaven errors:
- Memory - Address as Data Test
- Memory - Bit Checkerboard Test (MP)
- Memory - Knaizuk Hartmann Test
- Memory - Marching ones and zeroes test
CARD adviseerde me om het hele moederbord te vervangen (voor eigen kosten).
Ik heb een MacBook Pro 13" uit 2017 (zonder bar) aangeschafd bij AMACS mei 2018.
Heeft iemand hetzelfde probleem? Is het her-installeren van een OS een probleem voor het geheugen?