Toon posts:

ADSL error

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
ik heb sinds ongeveer een maand mxstream met Planet. dit heeft goed gewerkt, maar sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem: als ik de computer aan zet moet ik 10-20 minuten wachten voordat het modem verbinding heeft met de adsl lijn. Het lampje blijft 10-20 minuten groen knipperen en blijft dan pas op groen staan, ook onder in de taakbalk blijf het alcatel logo zolang op geel. Weet iemand wat het probleem is?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
heb je toevallig geupgrade naar een ander OS (win2k / winxp / etc.)???

Verwijderd

Topicstarter
Ja en een bios update (van de pc zelf) maar dat maakt voor adsl toch niks uit?

• P.B.
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Je hebt zeker geupgrade van Win9x naar Win2k / XP / NT ???

Ik had hetzelfde probleem: ff bellen met KPN Telecom Inkoop en Logistiek en je hebt een Ethernet modem binnen 3 dagen :)

Verwijderd

een oom van mij had psies hetzelfde (USB modem + planet + win2k) en die krijgt geen ethernet-modem omdat dat nie kan volgens KPN...iets vaags over dat je niet mag wisselen van modem.
nu moet ie als ie wil i-netten eerst de USB-modem afkoppelen en dan aanmelden > USB-modem erin > opnieuw aanmelden (3x) en dan nog de laatste keer aanmelden en dan kan ie weer i-netten...errug vaag

• warwick
  • Registratie: Mei 2001
  • Niet online

warwick

Op dinsdag 21 augustus 2001 11:19 schreef Rook het volgende:
een oom van mij had psies hetzelfde (USB modem + planet + win2k) en die krijgt geen ethernet-modem omdat dat nie kan volgens KPN...iets vaags over dat je niet mag wisselen van modem.
nu moet ie als ie wil i-netten eerst de USB-modem afkoppelen en dan aanmelden > USB-modem erin > opnieuw aanmelden (3x) en dan nog de laatste keer aanmelden en dan kan ie weer i-netten...errug vaag
Dit probleem had ik eerst ook maar met de nieuwste drivers is het probleem opgelost.

Verwijderd

Op dinsdag 21 augustus 2001 12:45 schreef warwick het volgende:

[..]

Dit probleem had ik eerst ook maar met de nieuwste drivers is het probleem opgelost.
welke drivers?? van alcatel?? mooi dat ik het weet *D kan ik weer centen vangen >:)

enne Niek heb je de nieuwste drivers al? ^^

Verwijderd

Ik heb hier ook rare dingen gehad met het kpn/planet ethernet paket. Nu lijkt alles goed te draaien (zonder enige vorm van updaten).
Pagina: 1