ik heb sinds ongeveer een maand mxstream met Planet. dit heeft goed gewerkt, maar sinds een paar dagen heb ik het volgende probleem: als ik de computer aan zet moet ik 10-20 minuten wachten voordat het modem verbinding heeft met de adsl lijn. Het lampje blijft 10-20 minuten groen knipperen en blijft dan pas op groen staan, ook onder in de taakbalk blijf het alcatel logo zolang op geel. Weet iemand wat het probleem is?
Je hebt zeker geupgrade van Win9x naar Win2k / XP / NT ???
Ik had hetzelfde probleem: ff bellen met KPN Telecom Inkoop en Logistiek en je hebt een Ethernet modem binnen 3 dagen
Ik had hetzelfde probleem: ff bellen met KPN Telecom Inkoop en Logistiek en je hebt een Ethernet modem binnen 3 dagen
Verwijderd
een oom van mij had psies hetzelfde (USB modem + planet + win2k) en die krijgt geen ethernet-modem omdat dat nie kan volgens KPN...iets vaags over dat je niet mag wisselen van modem.
nu moet ie als ie wil i-netten eerst de USB-modem afkoppelen en dan aanmelden > USB-modem erin > opnieuw aanmelden (3x) en dan nog de laatste keer aanmelden en dan kan ie weer i-netten...errug vaag
nu moet ie als ie wil i-netten eerst de USB-modem afkoppelen en dan aanmelden > USB-modem erin > opnieuw aanmelden (3x) en dan nog de laatste keer aanmelden en dan kan ie weer i-netten...errug vaag
Dit probleem had ik eerst ook maar met de nieuwste drivers is het probleem opgelost.Op dinsdag 21 augustus 2001 11:19 schreef Rook het volgende:
een oom van mij had psies hetzelfde (USB modem + planet + win2k) en die krijgt geen ethernet-modem omdat dat nie kan volgens KPN...iets vaags over dat je niet mag wisselen van modem.
Verwijderd
welke drivers?? van alcatel?? mooi dat ik het weetOp dinsdag 21 augustus 2001 12:45 schreef warwick het volgende:
[..]
Dit probleem had ik eerst ook maar met de nieuwste drivers is het probleem opgelost.
enne Niek heb je de nieuwste drivers al? ^^
Verwijderd
Ik heb hier ook rare dingen gehad met het kpn/planet ethernet paket. Nu lijkt alles goed te draaien (zonder enige vorm van updaten).
Pagina: 1