Beoordeling van Orientalnoodle

Pagina: 1
Acties:
  • 860 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot
  • Registratie: Maart 2012
  • Laatst online: 21:11

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Beoordeling van Orientalnoodle (verkoper) over Noob_Saibot, woensdag 18 november 2020
Voldoet aan beschrijving:Score: 1Communicatie:Score: 1Aflevering:Score: 1
Bemoeit zich met advertenties waar hij nog niet eens iets wil kopen. Politie agent van marktplaats. Zeer slechte Tweaker. Bemoeit zich alleen met andermans zaken

Graag deze feedback weer uithalen, deze is niks zeggend.
Ik heb niks van deze persoon gekocht.

Land van het eeuwige vuur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/NdJrl-pX98Ne4Td8QqEuIm0GWbQ=/800x/filters:strip_exif()/f/image/2pLqASYe9Bpu7c0FN9z1id59.png?f=fotoalbum_large

Acties:
  • +7 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 20:11

FlipFluitketel

Frontpage Admin
@Noob_Saibot Geef me eens een heel goede reden waarom ik die review zou verwijderen? Jij begint namelijk met iemand lastig te vallen via DM en je geeft als eerste een negatieve review. Ik zou bijna zeggen dat ik de review bij jou laat staan en die van jou bij hem verwijder.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Omdat je Mod bent, en onpartijdig hiernaar moet kijken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Ik kijk er onpartijdig naar, jij bent degene die het gedoe veroorzaakt heeft.

Als je geen interesse ergens in hebt reageer je niet, op geen enkele manier. Jij hebt verder ook totaal niets te zeggen over sancties die wij iemand opleggen dus dreigen dat iemand een ip-ban krijgt is niet aan jou. Verder heb je het in die DM over de regels, in diezelfde regels staat ook dat je niet moet reageren als je geen interesse hebt, je geen feedback mag plaatsen als er geen overeenkomst is en er staat niet in dat iemand geen hogere prijs mag vragen dan de winkelprijs.

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Oke, wil je dan niet zo aanvallend reageren richting mij? Als toch niet partijdig bent, je noemt enkel wat ik verkeerd doe, heb je dat door?
Kijk, je hebt gelijk, klopt dit had ik anders moeten aanpakken. Ik had het beter moeten weten, en mijn huiswerk moeten doen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noob_Saibot

Noob_Saibot

Azerbaijan 🔥

Topicstarter
Het feit dat hij aangeeft dat hij meerdere accounts heeft, doet je ook dus niks? Gewoon heel normaal dus?

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Dirk
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 01:01

Dirk

Coördinator frontpagemoderatie
Over dat soort zaken leggen wij geen verantwoording af, zeker niet aan een bemoeial. Jij gaat hier de fout in, daarop wordt je aangesproken. Wat we met de ander doen is niet relevant daarin.

All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.

• FlipFluitketel

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Noob_Saibot schreef op woensdag 18 november 2020 @ 20:46:
Oke, wil je dan niet zo aanvallend reageren richting mij? Als toch niet partijdig bent, je noemt enkel wat ik verkeerd doe, heb je dat door?
Kijk, je hebt gelijk, klopt dit had ik anders moeten aanpakken. Ik had het beter moeten weten, en mijn huiswerk moeten doen...
Dat zijn geen aanvallende reacties, dat zijn reacties waarin ik jou wijs op wat jij fout doet en het daardoor laat ontsporen. Als jij geen DM naar die gebruiker had gestuurd en geen review had geplaatst had je dit topic niet eens hoeven te openen.

Nu je het door hebt (of lijkt te hebben) zal ik de review verwijderen. Een volgende keer plaats je een melding via het meldpunt en reageer je op geen enkele manier op een advertentie die je niet aan staat.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.