Ik heb toch de gok gewaagd om te wachten of Apple eind dit jaar nieuwe MacBooks zou uitbrengen met ARM technologie en wat was ik blij toen ze dat deden. Ik had anders voor niks gewacht.
Mijn vraag is nu, welke van de modellen en opties voldoen aan mijn wensen? Ik wil namelijk niet per sé de duurste 13’ Pro omdat het kan. Ik heb nu ook al een aantal reviews gezien en ik weet ook niet zo goed of er daadwerkelijk grote verschillen zitten in alle opties. De Air blijkt namelijk ook wel een beest te zijn dus ik weet niet of ik een Air of Pro nodig zal hebben.
Ik ben student dus ik krijg ook enigszins wat studentenkorting.
Wat ga je met je laptop doen?
Dit wordt heel divers, dit varieert van MS Word en Safari tot 4K videobewerking en fotobewerking tot het willen opnemen van bijvoorbeeld League of Legends met OBS oid. Graag zou ik de laptop ook willen meenemen zonder oplaadkabel.
Ik ben denk ik ook van plan AC+ aan te schaffen.
Wat is je budget?
In principe heb ik ‘ongelimiteerd’ budget, dus dit houdt in dat elke optie die Apple aanbiedt ook daadwerkelijk een optie voor mij is, mits het NODIG is, dus niet om die 4/5 fps extra eruit te krijgen. Hoe goedkoper hoe beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem hem mee naar de campus en naar business meetings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Naja, Apple haha.
Daarnaast MOET het een M1 chip zijn, Intel wil ik niet.
Ik denk zelf aan 512GB SSD + 16GB RAM, maar ik weet niet of de Air genoeg is of dat de Pro toch wel echt een vereiste is.
Mijn vraag is nu, welke van de modellen en opties voldoen aan mijn wensen? Ik wil namelijk niet per sé de duurste 13’ Pro omdat het kan. Ik heb nu ook al een aantal reviews gezien en ik weet ook niet zo goed of er daadwerkelijk grote verschillen zitten in alle opties. De Air blijkt namelijk ook wel een beest te zijn dus ik weet niet of ik een Air of Pro nodig zal hebben.
Ik ben student dus ik krijg ook enigszins wat studentenkorting.
Wat ga je met je laptop doen?
Dit wordt heel divers, dit varieert van MS Word en Safari tot 4K videobewerking en fotobewerking tot het willen opnemen van bijvoorbeeld League of Legends met OBS oid. Graag zou ik de laptop ook willen meenemen zonder oplaadkabel.
Ik ben denk ik ook van plan AC+ aan te schaffen.
Wat is je budget?
In principe heb ik ‘ongelimiteerd’ budget, dus dit houdt in dat elke optie die Apple aanbiedt ook daadwerkelijk een optie voor mij is, mits het NODIG is, dus niet om die 4/5 fps extra eruit te krijgen. Hoe goedkoper hoe beter.
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Ja, ik neem hem mee naar de campus en naar business meetings.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Naja, Apple haha.
Daarnaast MOET het een M1 chip zijn, Intel wil ik niet.
Ik denk zelf aan 512GB SSD + 16GB RAM, maar ik weet niet of de Air genoeg is of dat de Pro toch wel echt een vereiste is.
[ Voor 15% gewijzigd door RazorMaron op 18-11-2020 11:39 ]
Me? I'm dishonest, and a dishonest man you can always trust to be dishonest. Honestly. It's the honest ones you want to watch out for, because you can never predict when they're going to say something incredibly stupid.