Toon posts:

Think zonder internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Zoals ik eerder al in een ander draadje heb genoemd kan ik een 1 ghz t-bird bij think erbij krijgen alleen dan moet ik wel weten hoe ik dat doe. De 1 ghz heeft namelijk geen inet verbinding, ik ben bereid voor die gast blokjes te gaan halen en op cd-rw te zetten en dan geeft hij ze weer terug. Nu weet ik alleen niet welke bestanden ik allemaal moet hebben.

Verwijderd

buff-in.rc5 en buff-out.rc5 voor het rc5-prioject, de anderen weet ik niet ,zal iets soortgelijks zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Voor rc5 weet ik het ook, maar daar wil hij niet aan mee doen en dat is ook niet echt nodig.

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 22:38 schreef Smazy het volgende:
Zoals ik eerder al in een ander draadje heb genoemd kan ik een 1 ghz t-bird bij think erbij krijgen alleen dan moet ik wel weten hoe ik dat doe. De 1 ghz heeft namelijk geen inet verbinding, ik ben bereid voor die gast blokjes te gaan halen en op cd-rw te zetten en dan geeft hij ze weer terug. Nu weet ik alleen niet welke bestanden ik allemaal moet hebben.
Je installeert op een pc met internetverbinding de UD agent.Je laat die een WU ophalen. Dan sluit je 'm af, en kopieert de hele UD-directory naar CD-RW.
Vervolgens installeer je op de pc zonder internetverbindin de UD agent. Wanneer die op het eind om inloggegevens etc. vraagt, ANNULEER je dit scherm door het te sluiten. Vervolgens kopieer je de CD-RW bestanden naar de (meestal) "c:\program files\united devices" directory. Alles overschrijven. Als je nu de UD agent opstart, gaat ie de WU verwerken.
Als ie klaar is, sluit je 'm af.
Kopieer heel de UD-directory naar CD-RW. Op de internetpc start je 'm op, laat 'm de WU verzenden en een nieuwe ophalen, en het cirkeltje is rond...
Suc6!!
:7

Verwijderd

Topicstarter
en dat kan ik ook gewoon doen als ik de ud monitor gebruik door dat bestand uit de ud monitor cache te halen neem ik aan.

En bedankt

Verwijderd

Op zaterdag 11 augustus 2001 23:12 schreef Smazy het volgende:
en dat kan ik ook gewoon doen als ik de ud monitor gebruik door dat bestand uit de ud monitor cache te halen neem ik aan.

En bedankt
zie mijn ge-edite post, nu klopt het wel, als het goed is....

Verwijderd

Topicstarter
Ik zag het, we gaan kijken of het werkt en anders kom ik weer terug.

Verwijderd

Als je slim bent dan zorg je er gelijk voor met UD Monitor dat je gelijk 10 cache files aan maakt.
Tegen de tijd dat hij er 7 klaar heeft moet jij gaan rennen ;)
Scheelt een hoop in dat sneaker netwerk van jou *D
Pagina: 1