Toon posts:

ik wil bellen via de pc

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo alemaal ik heb een vragje ik wil graag bellen via mijn pc maar ik heb geen vaste telefone aansluiting ik internet via de kabel chello wie weet een bedrijf waar ik gratis kan bellen via hetnet????
alvast bedankt

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25

Verwijderd

Topicstarter
maar is de verbinding wel goed???

• Redleg
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 15-07 09:25
Ik moet zeggen ik zou het niet weten ik las net al wel dat gesprkken hebt van max 5 minuten

• Bobbert
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

Bobbert

Miss Caprice Bourret

Ik heb ook chello en ook die ritstele geprobeert voor de gein maar het is helemaal niets. De ene keer horen ze je heel zacht en dan weer heel hard, ook zit er best veel vertraging tussen, even snel iets doorgeven kan wel maar even lekker bellen is er zeker niet bij, omdat je soms iets 3 a 4 keer moet herhalen.

Ik heb het denk ik een paar maanden geleden geprobeert, misschien dat het nu beter is.

[edit]
net nog even geprobeert maar kreeg niet eens contact
[\edit]

Verwijderd

ik heb het laatst ook geprobeerd via ritstele en het is gratiz en redelijke kwaliteit (niet heel goed). Ik zou gewoon ff mobiel kopen, anders ben je niet bereikbaar he. Ik zou het gewoon ff proberen en nog wat andere proberen.

Verwijderd

Topicstarter
ja ik heb ook een mobiel maar ik wil via hetnet bellen want als het gratis kan waarom niet maar als je ook nog andere bedrijfjes weed die wel een goede verbinding heb is het altijd welkom
nogmaals bedankt

Verwijderd

kijk hier is: http://www.hottelephone.com/ ik weet niet of het wat is en of het gratiz is.

Verwijderd

Kijk 's op www.radio538.nl

5 minuten gratis bellen, en je hoeft je geloof ik niet te registreren. :)

Verwijderd

buddyphone
icq phone kan ook nog :)

Verwijderd

radio538 werkt via ritstele ..

en ik moet zeggen dat ik ritstele redelijk vind

Verwijderd

Topicstarter
ik heb mij aangemeld bij ritstele even afwachten wat het word jullie horen het wel als het niks word bedankt als jullie er nog een paar bedrijfjes weten dan is het altijd welkom alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
ik wacht nog steets op een e-mail van het bedrijf duurt wel lang :?
Pagina: 1