Goedenavond,
Al enige tijd ben ik op zoek nieuwe fans voor in mijn computer.
Ik heb een kast met enkel blauw verlichte fans (voor en achter), daarnaast leek het mij leuk om ook op de bovenkant een aantal fans te installeren met RGB. Het probleem is dat ik geen (a)RGB header op mijn moederbord heb en dus eigenlijk een controller moet aanschaffen. Helaas begrijp ik weinig van de stof omtrent het type controller, aansluiting, voltage, pins en bijgeleverd kabels.
Mijn vraag is werkt de volgende controller + fans? Zo ja of nee, moet ik nog andere kabels erbij kopen?
( Sharkoon of Coolermaster, niet beide)
Mocht bovenstaande kloppen, werken deze producten dan ook samen?
Alvast bedankt!
Al enige tijd ben ik op zoek nieuwe fans voor in mijn computer.
Ik heb een kast met enkel blauw verlichte fans (voor en achter), daarnaast leek het mij leuk om ook op de bovenkant een aantal fans te installeren met RGB. Het probleem is dat ik geen (a)RGB header op mijn moederbord heb en dus eigenlijk een controller moet aanschaffen. Helaas begrijp ik weinig van de stof omtrent het type controller, aansluiting, voltage, pins en bijgeleverd kabels.
Mijn vraag is werkt de volgende controller + fans? Zo ja of nee, moet ik nog andere kabels erbij kopen?
( Sharkoon of Coolermaster, niet beide)
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Fan-controllers en lcd's | Cooler Master Addressable RGB LED Small Controller | € 13,90 | € 13,90 |
1 | Ventilatoren | Cooler Master MasterFan MF120 Halo 3in1, 120mm | € 40,63 | € 40,63 |
1 | Ventilatoren | Sharkoon SHARK Blades RGB, 120mm | € 9,99 | € 9,99 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 64,52 |
Mocht bovenstaande kloppen, werken deze producten dan ook samen?
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Kabels | Cooler Master 1-to-3 RGB Splitter Cable Zwart | € 8,45 | € 8,45 |
1 | Casemodding | Cooler Master Wired RGB Controller C10L | € 8,25 | € 8,25 |
1 | Ventilatoren | Sharkoon Pacelight RGB Fan F1, 120mm | € 7,92 | € 7,92 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 24,62 |
Alvast bedankt!