• RowVis
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-05 23:19
Ha mede-tweakers,

Ik ben heel erg benieuwd naar jullie ervaringen met de Oculus Quest 2 icm de Razer Blade 15 (2020) en de Razer Blade 13 (late 2020 / 11th gen intel).

Mvg,

RowVis :)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Highlow9
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 30-07-2022
Nou ten eerste heeft de Quest 2 natuurlijk standalone modus dus opzich heb je geen eens een laptop nodig want standalone werkt voor de meeste games naar mijn idee wel prima. Qua air-link zou ik in ieder geval de laptop bekabeled aansluiten op je router (en je playspace dicht bij de router houden).

Maar qua specs voor die air-link zou ik niet de raze blade stealth 13 gebruiken want die heeft alleen een iGPU. De blade 15 die heeft een RTX 2060 wat prima is voor de meeste games (je zal misschien niet altijd op de hoogste settings of op 120hz kunnen spellen maar hij zal het wel prima draaien).

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Ienni1983
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 24-05 13:13
Highlow9 schreef op woensdag 5 mei 2021 @ 22:41:.

Maar qua specs voor die air-link zou ik niet de raze blade stealth 13 gebruiken want die heeft alleen een iGPU.
Dit is niet correct, want op de website van Razer zelf zijn er vijftal versies te vinden van de blade stealth 13 met een gtx 1650 Ti waarvan er drie 4 GB GDDR6 Vram hebben.

http://tinyurl.com/5sdar8p

Acties:
  • 0Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 19:41

BM

Moderator Spielerij
Even een tikje naar het goeie subforum :)

Xbox
Even the dark has a silver lining

Acties:
  • 0Henk 'm!

• RowVis
  • Registratie: Oktober 2017
  • Laatst online: 10-05 23:19
Wat Lennni1983 zegt, de Razer Blade 13 heeft inderdaad een GTX video kaart. Highlow9 zal misschien de Razer Book bedoelen. Deze heeft inderdaad alleen een iGPU.

Toch ben ik nog steeds benieuwd of er mensen zijn geweest die de werking van de Oculus Quest 2 (Oculus Link / Air Link / Virtual Desktop) hebben getest icm een razer blade 13 of 15.

Ik zelf heb inmiddels een Razer Blade 15 2020 (I7 10750H / RTX 2060). Hier heb ik via Oculus LInk (aftermarket kabel) en Air link mee gespeeld. Prestaties zijn opzich OK, al heb ik bij bijvoorbeeld de game Blade & Sorcery wel wat frame drops ervaren.

Heel erg benieuwd naar jullie ervaringen.

• Menesis
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 25-05 21:09
Beetje een oude koe uit de sloot, maar hoe staat het met VR gamen op een Razer Blades in 2021?
Ik overweeg om deze (i7-11800H + RTX 3080) via mijn werk te vragen.
Momenteel zou dat zijn voor VR toepassingen voor de Quest2 via Airlink, maar het is niet ondenkelijk dat er een keer een Varjo Aero bij komt.

Zijn er nog mensen met ervaringen nu?

Mixed Reality dev- HoloLens2, Magic Leap, Quest, Unity, Unreal Engine, 3ds max

Pagina: 1

Tweakers maakt gebruik van cookies

Tweakers plaatst functionele en analytische cookies voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Deze cookies zijn noodzakelijk. Om op Tweakers relevantere advertenties te tonen en om ingesloten content van derden te tonen (bijvoorbeeld video's), vragen we je toestemming. Via ingesloten content kunnen derde partijen diensten leveren en verbeteren, bezoekersstatistieken bijhouden, gepersonaliseerde content tonen, gerichte advertenties tonen en gebruikersprofielen opbouwen. Hiervoor worden apparaatgegevens, IP-adres, geolocatie en surfgedrag vastgelegd.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Toestemming beheren

Hieronder kun je per doeleinde of partij toestemming geven of intrekken. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functioneel en analytisch

Deze cookies zijn noodzakelijk voor het functioneren van de website en het verbeteren van de website-ervaring. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie. Meer details

janee

Relevantere advertenties

Dit beperkt het aantal keer dat dezelfde advertentie getoond wordt (frequency capping) en maakt het mogelijk om binnen Tweakers contextuele advertenties te tonen op basis van pagina's die je hebt bezocht. Meer details

Tweakers genereert een willekeurige unieke code als identifier. Deze data wordt niet gedeeld met adverteerders of andere derde partijen en je kunt niet buiten Tweakers gevolgd worden. Indien je bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je account. Indien je niet bent ingelogd, wordt deze identifier gekoppeld aan je sessie die maximaal 4 maanden actief blijft. Je kunt deze toestemming te allen tijde intrekken.

Ingesloten content van derden

Deze cookies kunnen door derde partijen geplaatst worden via ingesloten content. Klik op het informatie-icoon voor meer informatie over de verwerkingsdoeleinden. Meer details

janee