Heb je de genoemde eisen al door de Pricewatch gehaald? Ik krijg het idee dat dit niet gaat lukken. Sowieso omdat cruved iets is wat je al langere tijd niet meer mainstream ziet. Dan zou je voor een oudere TV kunnen gaan maar dan ga je nat met HDMI 2.1 wat de PS5 (en andere bronnen) nodig hebben om 4K@120Hz door te kunnen voeren. Zeker met een eis als "mooie kleuren/contrast" in combinatie met het budget van rond de 500 euro krijg ik het gevoel van voor een dubbeltje op de eerste rang willen zitten. Je zal keuzes moeten maken in wat voor jou belangrijk is. Al is een term als "mooi" natuurlijk voor iedereen anders. De één wil niets minder dan OLED en weer een ander kan leven met de veel mindere kleuren en zwartwaardes van zijn/haar el cheapo LCD.
Kijk eens in
Consumentenelektronica Aankoopadvies voor recente topics met als overlap ook de wens om voor de next-gen consoles gebruikt te worden. Al denk ik dus dat je nat gaat op budget. En dan is de eis van de grootte van het scherm nog niet genoemd in de TS dus de zoektocht kan alleen nog maar lastiger worden als je voor een groter scherm wilt gaan.
Wij zijn er overigens niet om het zoekwerk voor je te gaan doen. Eisen en een budget noemen valt onder "boodschappenlijstje" en daar is GoT nietde plek voor. Post eens een lijstje met de TV's van 500 - 700 euro die je zelf al gevonden had.
[
Voor 8% gewijzigd door
FeaR op 17-11-2020 19:40
]
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.