Tabbladen safari synchroniseren niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 13:19
Sinds een ruime week synchroniseren de openstaande tabbladen tussen mijn macbook, iphone en ipad niet meer. Heb op alle devices al icloud afgemeld en safari synchronisatie uitgeschakeld en weer ingeschakeld, maar het probleem blijft. Ook opnieuw opstarten van de devices biedt geen soelaas. Via google geen oplossing kunnen vinden, iemand nog een suggestie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Snake
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-03-2024

Snake

Los Angeles, CA, USA

Going for adventure, lots of sun and a convertible! | GMT-8

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Deels wel ja, dit gaat over bookmarks/leeslijst, niet over openstaande tabbladen. Maar zal even kijken of daar stappen in zitten die ik nog kan proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Heb alle stappen inmiddels doorlopen van die support pagina, maar het probleem blijft...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _Tygernoot
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15:25
Ik heb een soortgelijk probleem.

Ik zie vaker wel tabbladen, maar dan die van een tijd geleden. Zo zie ik op m'n iPad tabs die ik een paar dagen geleden open had op m'n Mac, en andersom. Een uurtje later zie ik dan weer andere oude tabs. Vraag me af of er in iCloud een probleem is met de datum ofzoiets.

Handoff/continuity werkt ook niet meer tussen m'n iPad (iOS14) en Mac. Safari, Mail, copy-paste werken allemaal niet meer. Icoontje komt niet tevoorschijn in m'n Dock.

Maar het werkt nog wél tussen m'n iPhone 6 (op iOS12) en Mac, en ook tussen m'n iPhone en iPad 8)7

Big Sur bug? iCloud bug?

Edit: https://developer.apple.com/forums/thread/666440

[ Voor 4% gewijzigd door _Tygernoot op 18-11-2020 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Ik heb de update naar big sur nog niet uitgevoerd, dus daar kan het niet aan liggen....

Inmiddels op alle devices iCloud Safari uitgezet voor 12 uur, het leek beter te gaan, maar vervolgens kreeg ik een ellenlange lijst met websites die ik 1-2 weken geleden bezocht heb in de overzichten. Ik ga de vraag maar eens bij Apple voorleggen, want ik ben door de mogelijkheden heen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Ik ben niet de enige met dit probleem: https://forums.macrumors....tabs-not-syncing.2266397/

En apple erkent het probleem zojuist ook in de chat. Wordt doorsproken met hun engineers...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Roel84
  • Registratie: Januari 2016
  • Laatst online: 04-07 10:48
Hier ook sinds een week slechte synchronisatie tussen de devices. Ik heb zelf ook nog niks ge-update naar big sur.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paul!
Inmiddels lijkt het bij mij weer te werken.

Edit: nu weer dezelfde problemen. Vanmiddag werkte het goed, maar ik krijg nu weer allemaal reeds gesloten tabbladen op de andere devices

[ Voor 62% gewijzigd door Paul! op 21-11-2020 21:07 ]

Pagina: 1