Specificaties:
https://pcpartpicker.com/list/LDgC3t
Ik gebruik een PC met Windwos 10 en ik gebruik een Dualshock v2 via Bluetooth met het programma DS4Windows van ryochan7.
Het probleem:
Ik had eerst een goedkope bluetooth adapter voor een paar euro van bol.com en ik was niet tevreden met de input lag.
Mijn PC is op de grond en is niet meer dan 1 meter van mij vandaan. Als ik de controller weg van de PC richt begint het heel erg te haperen. (mijn acties registreren laat of helemaal niet). Tijdens een normale gamesessie heb ik regelmatig om de zoveel minuten.
Het is wel speelbaar maar het een wereld van verschil met een PS4. Ik heb nooit problemen gehad met me PS4, het werkt zelfs als ik aan de andere kant van me huis ben.
Wat ik heb geprobeerd:
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat het opgelost kan worden.
https://pcpartpicker.com/list/LDgC3t
Ik gebruik een PC met Windwos 10 en ik gebruik een Dualshock v2 via Bluetooth met het programma DS4Windows van ryochan7.
Het probleem:
Ik had eerst een goedkope bluetooth adapter voor een paar euro van bol.com en ik was niet tevreden met de input lag.
Mijn PC is op de grond en is niet meer dan 1 meter van mij vandaan. Als ik de controller weg van de PC richt begint het heel erg te haperen. (mijn acties registreren laat of helemaal niet). Tijdens een normale gamesessie heb ik regelmatig om de zoveel minuten.
Het is wel speelbaar maar het een wereld van verschil met een PS4. Ik heb nooit problemen gehad met me PS4, het werkt zelfs als ik aan de andere kant van me huis ben.
Wat ik heb geprobeerd:
- Via amazon een duurdere gekocht: ASUS USB-BT500 Bluetooth 5.0 USB Adapter voor 18 euro! Deze had zeer goede reviews en had in de beschrijving: 4x signaalbereik, volledige achterwaartse compatibiliteit met Bluetooth 4.x, 3.x en 2. Alsnog hetzelfde probleem!
- Ik heb de adapter in de voorste USB poort. De één is 2.0 en de ander is 3.0. Maar het maakt niet uit in welke USB poort die is - voor of achter.
- Ik heb geprobeerd een andere controller te gebruiken. Ik heb een andere Dualshock 4 die bijna niet gebruikt is.
- Dichterbij of verderweg de boel getest, helaas helpt dit niet.
Alvast bedankt voor het lezen en ik hoop dat het opgelost kan worden.