Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voornamelijk thuiswerken, waarbij multithreaded ontwikkeling een belangrijke rol speelt. Daarnaast ook gaming. Wil voornamelijk een PC die zowel professioneel als prive een langere tijd mee kan (> 4 jaar)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 2000,- uitkomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur wil ik hergebruiken (Toetsenbord/muit/monitor)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil uitgaan van de laatste generatie spullen. Voor werk moet de CPU high-end zijn, de GPU moet goed zijn on langere tijd zonder problemen te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een klein kantoor dat in de zomer warm kan worden. Dus prima koeling, en niet teveel geluid
Ga je overklokken?
In principe niet
Wat verwacht je van ons?
Mis ik nog zaken, kan ik beter een ander component pakken voor betere prijs/kwaliteit verhouding.
Huidige lijstje
Voornamelijk thuiswerken, waarbij multithreaded ontwikkeling een belangrijke rol speelt. Daarnaast ook gaming. Wil voornamelijk een PC die zowel professioneel als prive een langere tijd mee kan (> 4 jaar)
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik wil rond de 2000,- uitkomen.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur wil ik hergebruiken (Toetsenbord/muit/monitor)
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik wil uitgaan van de laatste generatie spullen. Voor werk moet de CPU high-end zijn, de GPU moet goed zijn on langere tijd zonder problemen te kunnen gamen.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Geen specifieke voorkeuren
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Ik heb een klein kantoor dat in de zomer warm kan worden. Dus prima koeling, en niet teveel geluid
Ga je overklokken?
In principe niet
Wat verwacht je van ons?
Mis ik nog zaken, kan ik beter een ander component pakken voor betere prijs/kwaliteit verhouding.
Huidige lijstje
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 9 5900X Boxed | € 616,50 | € 616,50 |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus X570 ELITE | € 181,05 | € 181,05 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 3070 Eagle 8G | € 604,40 | € 604,40 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Define 7 Zwart | € 139,90 | € 139,90 |
| 1 | Processorkoeling | Scythe Mugen 5 PCGH Edition | € 48,99 | € 48,99 |
| 1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC | € 178,- | € 178,- |
| 1 | Voedingen | Fractal Design ION+ 760W Platinum | € 113,99 | € 113,99 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 1TB | € 105,- | € 105,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.987,83 | ||