Ik heb er een scripje voor, en omdat zoveel mensen daarom vroegen, zet ik hem ff hier neer.
Je kan hem downloaden op:
www.csw.nl/KixAss/MSN_Online.zip
Je kan hem downloaden op:
www.csw.nl/KixAss/MSN_Online.zip
Mannen komen van Mars Tweakers, vrouwen van Venus Bokt
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Verwijderd
Go .. d'r wordt namelijk niks server side gedaan.. default.html gebruikt die vbs om client side iets uit te voeren ..Op zaterdag 11 augustus 2001 22:10 schreef Cheatah het volgende:
Heb ik gelijk een vraagje:
Is dit ook te maken in PHP op een Linux server of is het Windows only?
Go or no go?
Wat heb je nou hieraan? Geeft precies hetzelfde weer als msn doet???????Op zondag 12 augustus 2001 00:52 schreef SWINX het volgende:
dit is niet als site check bedoelt maar gewoon even het resultaat laten zien wat je met de code van KixAss456 bijv kunt doen:
http://www.swinxunited.com/msn/
modjes: als jullie dit toch als sitecheck ziendelete deze post dan maar...
opzich wel hetzelfde als msn ja...Op zondag 12 augustus 2001 00:54 schreef Bobbert het volgende:
[..]
Wat heb je nou hieraan? Geeft precies hetzelfde weer als msn doet???????
Of zie ik nou iets fout?
Verwijderd
Lol' this script is loosely based on the original script from Microsoft.
' Various flags and such for god-knows what...
KixAss456 zal hier geen copyright op hebben, anders geeft ie het hier niet weg.Op zondag 12 augustus 2001 09:57 schreef raymanontweakers het volgende:
Is dit copyright protected of mag ik dit gewoon gebruiken op een webpage ?
|_____vakje______|
Ik heb et ook maar van MSN.nl, dus ik kan het niet eens copyrighten als ik het zou willen, het is zo precies overgenomen, alleen van extra commentaar erbijOp zondag 12 augustus 2001 11:27 schreef CyberSnooP het volgende:
[..]
KixAss456 zal hier geen copyright op hebben, anders geeft ie het hier niet weg.
Microsoft misschien, maar die zal echt geen bezwaar hebben als je het gebruikt. Is zo ongeveer alleen maar gratis reclame voor hun!
edit:
Uhh.. een = geen
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
zie bovenstaande zip en siteOp zondag 12 augustus 2001 02:55 schreef huistra het volgende:
leuk deze topic, maar kan iemand me vertellen waar de zip naar precies voor is en wat ie doet???
thanx
Nee, want dan moet je alle users in je list hebbenOp zondag 12 augustus 2001 14:48 schreef SWINX het volgende:
is het ook mogelijk om er een MSN-tekentje bij te maken of iets??
Een variant van het ICQ-bloempje..
zou ook phat zijn!!