Op dit moment rijd ik in een Renault Megane estate (2017). Ruime auto, alles zit erop, model is ook niet verkeerd. Het is alleen mijn ding niet. Dit komt omdat er constant iets mee is. een bonkend geluid bij lage snelheden, een kraak als ik een bocht maak (na controle zou dit iets met de kokerbalk te maken hebben). Hoe dan ook, ik wil er graag vanaf en ben dus op zoek gegaan naar iets anders. Nu heb ik altijd wel een ding gehad voor stations. Daarnaast is er een (eerste) kleine op komst. 1 van de zaken die ik belangrijk vind is dat het model android auto kan hebben, helaas lopen er nog wel wat merken niet te koop met AA/Apple carplay (toch, Toyota?). Mijn budget is ong. 19-24k
km stand max 70k
...
Na wat zoeken denk ik dat ik een selectie heb gemaakt tussen deze drie modellen:
Focus (2018 - ) (ik vind deze toch de sportiefste qua wegligging van de 3, hoewel het allemaal natuurlijk meer burgerlijke auto's zijn)
Octavia (ruimte maar saai)
Corolla (hybride, AA zou eraan komen, qua prijs wel aan de bovenkant)
Ik wil me niet perse blindstaren op het station geval, bij een focus wil ik een hatchback nog wel in overweging nemen, bij een corolla bijvoorbeeld niet.
Nu zijn er altijd fans van bepaalde merken maar de reden dat ik dit topic open is omdat ik hoop dat men hun ervaringen en voorkeuren zouden willen delen. Bedankt!
km stand max 70k
...
Na wat zoeken denk ik dat ik een selectie heb gemaakt tussen deze drie modellen:
Focus (2018 - ) (ik vind deze toch de sportiefste qua wegligging van de 3, hoewel het allemaal natuurlijk meer burgerlijke auto's zijn)
Octavia (ruimte maar saai)
Corolla (hybride, AA zou eraan komen, qua prijs wel aan de bovenkant)
Ik wil me niet perse blindstaren op het station geval, bij een focus wil ik een hatchback nog wel in overweging nemen, bij een corolla bijvoorbeeld niet.
Nu zijn er altijd fans van bepaalde merken maar de reden dat ik dit topic open is omdat ik hoop dat men hun ervaringen en voorkeuren zouden willen delen. Bedankt!