Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cadsite
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 13-04 19:28
Mijn kinderen hebben een switch.
Het docking station staat bij hun moeder.
Elke 2 weken zijn ze 4 dagen bij mij, dus zou ik graag ook een docking station hebben.

Alleen... de originele kost een rib uit je lijf.

Op amazon vond ik een kloon aan €26 en een lader aan €11,30.
Samen dus minder dan €40.

Als ik dat vergelijk met de originele set aan €90 is het verschil toch nogal gigantisch.

Heeft iemand ervaring met die klonen?

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JdM
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 05-05 23:36

JdM

Humbled

Als je even rondkijkt op google kom je volgens mij wel wat tegen, het lijkt niet aan te bevelen. Ook even zoeken in het algemene switch topic kan helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seal64
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13:38
Het probleem is niet de lader - daar is de Switch snel tevreden mee. Ik laad het ding regelmatig op vanaf een powerbank of vanaf de lader van mijn Nokia en dat is allemaal geen probleem.

Het probleem zit 'm meestal in de docks. Die luisteren veel nauwer en er zijn er maar zat die, zeker als je dan ook een niet-originele lader gebruikt, schade aan je Switch kunnen doen. Diegenen die doorgaans als veilig worden beschouwd, kosten bijna net zoveel als de originele (zij het dan in een andere vormgeving) dus daar schiet je niet zo heel veel mee op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Remi
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:06

Remi

Moo!

Dit is typisch zo'n gevalletje goedkoop is duurkoop. Wil je voor die paar tientjes het risico lopen om je Switch te bricken? De vervanging daarvan is nog veel duurder.

Maar ik snap je wel. Het is een hoop geld voor ogenschijnlijk een hoop plastic en wat elektronica. Helaas is hij ook zelden in de aanbieding en dan nog mag je 60-70 euro aftikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Honesty
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:45

Honesty

kattenneus!

Geef uw kinderen een tweede switch dan heb je ook een 2e Dock.
Grapje natuurlijk, je kan de kerst afwachten en kijken of je hem 2e bands kan oppikken. want toen de switch uitkwam hebben wij er toen ook 2 gekocht en meteen hier de tweede dock verkocht tegen een schappelijke prijs(60 ofzo)

Festina lente