Hi Tweakers,
Op dit moment sta ik op het punt om een nieuwe pc samen te stellen en ik ontvang graag jullie tips, adviezen of alternatieven op de build!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het betreft een huis-tuin-en-keuken computer die met name gebruikt gaat worden voor microsoft office, internetten en mailen. In de basis heel simpel dus, maar wel met het doel dat deze weer lange tijd (+5 jaar) vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de € 850, het is wat veel voor een basis pc maar systeem moet gewoon goed zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar systeem moet wel een mini-itx systeem zijn met een Cooler Master NR200 kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een futureproof systeem voor basiswerkzaamheden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een compact en relatief stil systeem heeft de voorkeur, (Semi) passieve koeling dus ook.
Wat verwacht je van ons?
Revieuw van onderstaand systeem, alternatieven (bijvoorbeeld intel i3 10xxx) of tips
Op dit moment sta ik op het punt om een nieuwe pc samen te stellen en ik ontvang graag jullie tips, adviezen of alternatieven op de build!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Het betreft een huis-tuin-en-keuken computer die met name gebruikt gaat worden voor microsoft office, internetten en mailen. In de basis heel simpel dus, maar wel met het doel dat deze weer lange tijd (+5 jaar) vooruit kan.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Maximaal rond de € 850, het is wat veel voor een basis pc maar systeem moet gewoon goed zijn.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee, maar systeem moet wel een mini-itx systeem zijn met een Cooler Master NR200 kast.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Een futureproof systeem voor basiswerkzaamheden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Een compact en relatief stil systeem heeft de voorkeur, (Semi) passieve koeling dus ook.
Wat verwacht je van ons?
Revieuw van onderstaand systeem, alternatieven (bijvoorbeeld intel i3 10xxx) of tips
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 3600 (BOX) Boxed | € 199,- | € 199,- |
| 1 | Moederborden | Gigabyte Aorus B450 I Pro WiFi | € 108,- | € 108,- |
| 1 | Behuizingen | Cooler Master MasterBox NR200P Wit | € 99,95 | € 99,95 |
| 1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Home NL 32/64bit, USB | € 145,95 | € 145,95 |
| 1 | Officesoftware en suites | Microsoft Office 365 Home NL | € 65,95 | € 65,95 |
| 1 | Processorkoeling | Cooler Master Hyper 212 Black Edition | € 31,99 | € 31,99 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G32C16U4B | € 69,25 | € 69,25 |
| 1 | Voedingen | Corsair SF450 (2018) | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | Solid state drives | Kingston A2000 500GB | € 59,14 | € 59,14 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 886,13 | ||