Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wannabeastar
  • Registratie: November 2020
  • Laatst online: 08-07-2021
Hi,

Ik heb al enige tijd de Nebula Capsule en door de apk van Ziggo handmatig te installeren is het mij vorig jaar gelukt om zonder Google Play de app werkend te krijgen.

Nu heeft mijn collega ook een Nebula Capsule en nou blijkt dat al die apk's op al die download sites door KPN zijn geleverd. Ik krijg KPN itv nu niet werkend. Heeft iemand daar al een manier voor gevonden? Ik heb ook geprobeerd om een oud apk bestand te zoeken, maar helaas tevergeefs.

Als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik het graag!

Groet Jojanneke

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07:36
wannabeastar schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 13:17:
Hi,

Ik heb al enige tijd de Nebula Capsule en door de apk van Ziggo handmatig te installeren is het mij vorig jaar gelukt om zonder Google Play de app werkend te krijgen.

Nu heeft mijn collega ook een Nebula Capsule en nou blijkt dat al die apk's op al die download sites door KPN zijn geleverd. Ik krijg KPN itv nu niet werkend. Heeft iemand daar al een manier voor gevonden? Ik heb ook geprobeerd om een oud apk bestand te zoeken, maar helaas tevergeefs.

Als iemand een oplossing heeft, dan hoor ik het graag!

Groet Jojanneke
Het een beetje onduidelijk, wat nu precies je probleem is of bepaalde foutmelding?
Je spreekt hier over Ziggo en KPN? Welke van de 2 is het nu precies?
Waar download je de APK's exact vandaan?
Door KPN geleverde APK? Hoe bedoel je deze?
Wat doe je precies?
Welke foutmeldingen krijg je? Of wat doet het wel, wat doet het niet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeehond
  • Registratie: Juni 2015
  • Niet online

Zeehond

FP Admin & Powermod/ Mod W&M

Seal with it!

Over het algemeen zijn dit toch geen legale APK's waar je nu over praat. Het helpen daarbij of vragen voor hulp staan we niet toe op Tweakers. Dit topic gaat daarom op slot.

Select * from fish

Dit topic is gesloten.