Marktplaats voor diensten ontwikkelen op Wordpress

Pagina: 1
Acties:
  • 270 views

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tweakedd
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 28-12-2023
Bij mijn zoektocht naar een geschikt template voor een Services Marketplace (marktplaats voor diensten) ben ik nog niet echt wat tegengekomen...

Omdat ik geen volwaardig webdeveloper ben, zoek ik een oplossing in Wordpress zodat ik hopelijk dingen als betalingen etc via plugins kan laten verlopen.

Nu wil ik een website maken om diensten beschikbaar te stellen, de aanbieder dient een advertentie te plaatsen (tegen kosten) en deze moeten dan verschijnen op de website.

het mag basic zijn zolang het minimaal aan de volgende requirements kan voldoen:

- aanbieder moet verplicht account aanmaken en kunnen betalen voor de advertentie via minimaal iDeal en Creditcard
- bezoeker (degene die een dienst zoekt) kan alleen in contact komen met de aanbieder na het aanmaken van een account
- contactgegevens van de aanbieder verschijnen pas na inloggen van bezoeker
- profielpagina voor 'self service' (wachtwoord reset etc.) voor zowel aanbieder als bezoeker
- aanbieder moet foto's kunnen uploaden
- er moet een reviewsysteem zijn waar bezoekers een recensie kunnen achterlaten over de gebruikte dienst (moet te zijn modereren)
- uitgelicht sectie
- mogelijkheid om categorieën aan te maken

Kent een van jullie een template voor Wordpress of een andere manier om zoiets te ontwikkelen? of heeft een van jullie ervaring met het opzetten van iets dergelijks?

Ik hoor graag van jullie :*)

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Softwareontwikkeling Is bedoeld voor concrete programmeervragen/discussie (zie ook Waar hoort mijn topic?). Zgn. "Waar vind ik" vragen of, nog erger, (al dan niet verkapte) werving voor programmeurs is hier ook niet toegestaan. Helaas mis ik teveel punten uit onze Quickstart om dit topic, buiten voorgenoemde issues, alsnog open te laten.

[ Voor 39% gewijzigd door RobIII op 17-11-2020 12:41 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.