Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• anVeNiQ
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 27-03-2024
Ik heb dit probleem sinds kort (een week ongeveer), voorheen nooit ergens last van gehad. Het is zeer random (kan na 10 minuten, maar kan ook na 3 potjes) maar eens in de zoveel tijd wordt ik gedisconnect van de servers en klapt het hele internet er uit. Ik moet dan ook echt de router restarten om alles weer op orde te krijgen. Ik heb internet van T-mobile thuis i.c.m. met een Vigor router (2132F). Ik heb mijn pc op een static IP adres ingesteld om poorten te kunnen openen. De poorten die worden aangegeven vanuit Activision heb ik opengesteld voor dit static IP.

Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd. Battlenet opnieuw geinstalleerd. UpnP aangezet op de router (dit wil ik liever niet). Extra poortern open gezet voor mijn static IP. Instellingen in de game teruggezet naar default (graphic settings etc.).

Het uitvallen van de connectie lijkt echt alleen te gebeuren tijdens het spelen van Warzone, verder gebeurt dit nooit.

Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Ik heb namelijk echt geen ideeën meer...

Alvast bedankt!

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iFap
  • Registratie: Maart 2014
  • Laatst online: 03-04 18:12
Heb je op je router NAT uitgezet (of andersom)? Anders krijg je dubbele NAT.

Heb je dit probleem ook als je rechtstreeks op de modem aangesloten bent? UpNp en port forwarding werkt niet goed op de modems. Ik heb ook veel van dit soort problemen gehad en uiteindelijk heb ik mijn modem in bridge-modus gezet en een Asus router gekocht. Sindsdien nooit issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jack zomer
  • Registratie: Oktober 2020
  • Niet online
Kan je een ping aanzetten voor bv 30min/60min en dan de pc met rust laten.. wel even zorgen dat het niet wil slapen.

Misschien dropt je hele verbinding even ipv alleen het spel. En dat je dat niet merkt, zou gewoon kunnen. Even een sec geen verbinding tijdens YouTube maakt door het bufferen niet zo veel uit

[ Voor 26% gewijzigd door jack zomer op 20-11-2020 16:58 ]

The problem with communication is the illusion it has taken place.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Furrr
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 24-03 13:15
Same here! Random connection drops. Niet speelbaar.