Ik heb dit probleem sinds kort (een week ongeveer), voorheen nooit ergens last van gehad. Het is zeer random (kan na 10 minuten, maar kan ook na 3 potjes) maar eens in de zoveel tijd wordt ik gedisconnect van de servers en klapt het hele internet er uit. Ik moet dan ook echt de router restarten om alles weer op orde te krijgen. Ik heb internet van T-mobile thuis i.c.m. met een Vigor router (2132F). Ik heb mijn pc op een static IP adres ingesteld om poorten te kunnen openen. De poorten die worden aangegeven vanuit Activision heb ik opengesteld voor dit static IP.
Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd. Battlenet opnieuw geinstalleerd. UpnP aangezet op de router (dit wil ik liever niet). Extra poortern open gezet voor mijn static IP. Instellingen in de game teruggezet naar default (graphic settings etc.).
Het uitvallen van de connectie lijkt echt alleen te gebeuren tijdens het spelen van Warzone, verder gebeurt dit nooit.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Ik heb namelijk echt geen ideeën meer...
Alvast bedankt!
Ik heb de game al opnieuw geinstalleerd. Battlenet opnieuw geinstalleerd. UpnP aangezet op de router (dit wil ik liever niet). Extra poortern open gezet voor mijn static IP. Instellingen in de game teruggezet naar default (graphic settings etc.).
Het uitvallen van de connectie lijkt echt alleen te gebeuren tijdens het spelen van Warzone, verder gebeurt dit nooit.
Kan iemand mij helpen om dit probleem op te lossen? Ik heb namelijk echt geen ideeën meer...
Alvast bedankt!