Ik zoek een?
Een nieuwe GPU, liefst in het rood met zwart, die de nieuwe games op dit moment aan kan. Ik heb momenteel een R9 390 maar die loopt constant vast en 1 fan is helaas overleden.
Wat is je budget?
Max €800. Indien nodig is er extra budget om andere componenten te vervangen zoals PSU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Door de R9 390 heb ik nogal twijfels bij de drivers van AMD op lange termijn. Heb er veel problemen mee gehad.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel het volgende lijstje in mijn pc zitten. Er worden 2 monitoren en 1 TV op aangesloten met 1 DVI-D kabel 1 HDMi en 1 HDMI/Displayport. Omdat mijn huidig systeem al ouder is weet ik niet welke nieuwe GPU's gebottlenecked zullen worden.
Een nieuwe GPU, liefst in het rood met zwart, die de nieuwe games op dit moment aan kan. Ik heb momenteel een R9 390 maar die loopt constant vast en 1 fan is helaas overleden.
Wat is je budget?
Max €800. Indien nodig is er extra budget om andere componenten te vervangen zoals PSU.
Heb je bepaalde (merk)voorkeuren?
Door de R9 390 heb ik nogal twijfels bij de drivers van AMD op lange termijn. Heb er veel problemen mee gehad.
Specificeer het systeem en de omgeving waarin je het product gaat gebruiken.?
Ik heb momenteel het volgende lijstje in mijn pc zitten. Er worden 2 monitoren en 1 TV op aangesloten met 1 DVI-D kabel 1 HDMi en 1 HDMI/Displayport. Omdat mijn huidig systeem al ouder is weet ik niet welke nieuwe GPU's gebottlenecked zullen worden.
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i7-4790K Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | ASRock Fatal1ty Z97 Killer | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Asus Strix Radeon R9390-DC3OC-8GD5 Gaming | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Behuizingen | Corsair Graphite 760T Black | € 178,27 | € 178,27 |
| 1 | Waterkoeling | Corsair Hydro H100i v2 | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Geheugen intern | Corsair Vengeance LP CML8GX3M2A1600C9 | € 39,59 | € 79,18 |
| 1 | Voedingen | Thermaltake London 550W | € 0,- | € 0,- |
| 2 | Solid state drives | Samsung 850 EVO 250GB | € 129,85 | € 259,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 517,15 | ||