Ik ben op zoek naar een stille lichte 15 inch laptop. Dell XPS 15 lijkt geschikt (16gb Ram, i7 processor, 15 inch). Maar net jammer dat daar 10e en niet 11e gen Intel inzit. Moet ik nog wachten op nieuwe AMD laptops?
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik hem voor browsen, video's kijken, af toe foto's bewerken. Een dedicated videokaart is denk ik niet nodig. Hij moet toekomst bestendig zijn vandaar toch redelijk hoge eisen aan processor, Ram, accu.
Wat is je budget?
€1500-2000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar een strak slank design vind ik wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn 6 jaar oude Lenovo X1 carbon had een rare toetsenbord indeling, heel onhandig. Maar eigenlijk sta ik verder open voor alle bekende merken.
Heel hartelijk bedankt!
De 2 maandelijkse pricewatch richt zich altijd op goedkopere laptops. Vandaar mijn vraag hier.
Wat ga je met je laptop doen?
Ik gebruik hem voor browsen, video's kijken, af toe foto's bewerken. Een dedicated videokaart is denk ik niet nodig. Hij moet toekomst bestendig zijn vandaar toch redelijk hoge eisen aan processor, Ram, accu.
Wat is je budget?
€1500-2000
Ben je van plan je laptop veel mee te nemen?
Nee, maar een strak slank design vind ik wel belangrijk.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren
Mijn 6 jaar oude Lenovo X1 carbon had een rare toetsenbord indeling, heel onhandig. Maar eigenlijk sta ik verder open voor alle bekende merken.
Heel hartelijk bedankt!
De 2 maandelijkse pricewatch richt zich altijd op goedkopere laptops. Vandaar mijn vraag hier.