Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 28-06 16:37
Hallo allemaal, een korte en simpele vraag:
Ik heb vanavond mijn TUF 3080 OC ontvangen en ik zie iets aparts op de backplate maar ik voel geen plastic als ik erover heen ga, ik zie dit echter niet op foto’s op het internet terug.

Het gaat om het omcirkelde stukje op de foto. Er zit een wit (stickertje lijkt wel) op alleen ik krijg dit er niet afgepulkt. Hoort dit er op, of moet ik echt wat ruiger proberen het eraf te krabben? Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/OG7QItSMgNfGTXmvAGQ6nqdwoEM=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/TuVMkfngm3xU6vFeGzitLW1B.jpg?f=fotoalbum_large

Misschien dat er hier mensen zijn met dezelfde GPU en het even kunnen vergelijken? Alvast bedankt!

[ Voor 19% gewijzigd door zar op 17-11-2020 01:36 ]

Beste antwoord (via zar op 17-11-2020 01:45)

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:48
Dat is inderdaad een sticker die over een schroefje geplakt is, dit zit erop voor de garantie. ( De fabrikant/leverancier kan zo zien of je ermee gerommeld hebt.)

Lekker laten zitten dus ;)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +2 Henk 'm!

• remsie
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 13:48
Dat is inderdaad een sticker die over een schroefje geplakt is, dit zit erop voor de garantie. ( De fabrikant/leverancier kan zo zien of je ermee gerommeld hebt.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
remsie schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 01:38:

Oh wow, super bedankt. Wilde al weer gaan pulken, maar ik laat hem er nu lekker op zitten. Thanks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pedra
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-09 21:32
nou dat hadden wel zwarte stickertjes mogen zijn. lekker klantvriendelijk in een industrie waar looks van een product belangrijk zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zar
pedra schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 07:17:
nou dat hadden wel zwarte stickertjes mogen zijn. lekker klantvriendelijk in een industrie waar looks van een product belangrijk zijn
Het verbaast me een beetje dat er geen papiertje of iets in de doos zat die uitlegt dat dit er niet af gehaald mag worden omdat het met garantie te maken heeft.

Ik moet wel zeggen, het valt echt helemaal niet op en de GPU is echt heel mooi. De enige reden dat ik het zag was omdat ik van dichtbij ging kijken of ik al het beschermplastic eraf had gehaald. Het zit ook alleen op dat schroefje en nergens anders, dus ik zou me niet te druk maken.