Hallo allemaal, een korte en simpele vraag:
Ik heb vanavond mijn TUF 3080 OC ontvangen en ik zie iets aparts op de backplate maar ik voel geen plastic als ik erover heen ga, ik zie dit echter niet op foto’s op het internet terug.
Het gaat om het omcirkelde stukje op de foto. Er zit een wit (stickertje lijkt wel) op alleen ik krijg dit er niet afgepulkt. Hoort dit er op, of moet ik echt wat ruiger proberen het eraf te krabben?:strip_exif()/f/image/TuVMkfngm3xU6vFeGzitLW1B.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien dat er hier mensen zijn met dezelfde GPU en het even kunnen vergelijken? Alvast bedankt!
Ik heb vanavond mijn TUF 3080 OC ontvangen en ik zie iets aparts op de backplate maar ik voel geen plastic als ik erover heen ga, ik zie dit echter niet op foto’s op het internet terug.
Het gaat om het omcirkelde stukje op de foto. Er zit een wit (stickertje lijkt wel) op alleen ik krijg dit er niet afgepulkt. Hoort dit er op, of moet ik echt wat ruiger proberen het eraf te krabben?
:strip_exif()/f/image/TuVMkfngm3xU6vFeGzitLW1B.jpg?f=fotoalbum_large)
Misschien dat er hier mensen zijn met dezelfde GPU en het even kunnen vergelijken? Alvast bedankt!
[ Voor 19% gewijzigd door zar op 17-11-2020 01:36 ]