Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Gamen. Ik speel spellen als Arma 3 en Total War Wahammer II, hierbij vind ik het ook leuk om te recorden tijdens het gamen, maar dat trekt mijn huidige pc maar net aan. Ook speel ik wel eens Cities Skylines, maar als mijn stad een beetje degelijke vormen aan gaat nemen, trekt mijn pc het niet meer goed.
Voor m'n werk ben ik soms wat aan het 3d modelleren, dit gaat soms ook nogal traag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al het een en ander en weet niet wat ik ervan kan houden, dus lastig te beantwoorden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Deze dingen zitten momenteel in mijn setup. Alles dat ik mee kan nemen is mooi meegenomen
Videokaart in februari nieuw gekocht, omdat mn oude er mee op hield.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik mijn CPU moet vervangen en RAM geheugen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Super stil hoeft het allemaal niet te zijn, maar non-stop herrie heb ik ook geen zin in.
Ik wil in de nabije toekomst ook een tweede scherm aansluiten, hebben jullie hiervoor tips?
Ook wil ik in de nabije toekomst een 2de SSD aanschaffen, omdat de huidige niet zoveel ruimte heeft.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
1. Advies voor het upgraden voor huidige systeem (prioriteit 1)
2. Advies voor 2de scherm (binnen nu en een jaar)
3. Advies voor 2de SSD (binnen nu en een jaar)
Ik wil het liefst niet te veel uitgeven, maar wil wel weer een tijdje vooruit kunnen.
Gamen. Ik speel spellen als Arma 3 en Total War Wahammer II, hierbij vind ik het ook leuk om te recorden tijdens het gamen, maar dat trekt mijn huidige pc maar net aan. Ook speel ik wel eens Cities Skylines, maar als mijn stad een beetje degelijke vormen aan gaat nemen, trekt mijn pc het niet meer goed.
Voor m'n werk ben ik soms wat aan het 3d modelleren, dit gaat soms ook nogal traag.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb al het een en ander en weet niet wat ik ervan kan houden, dus lastig te beantwoorden.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | Intel Core i5-6500 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Moederborden | MSI B150M PRO-VD | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce GTX 1650 Super Windforce OC 4G | € 170,- | € 170,- |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Desktop HDD, 3TB | € 58,02 | € 58,02 |
| 1 | Behuizingen | Corsair Carbide 300R | € 79,- | € 79,- |
| 1 | Monitoren | Dell UltraSharp U2312HM Zwart | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Geheugen intern | Kingston ValueRAM KVR21N15D8/8 | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Voedingen | XFX 550W Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Solid state drives | Crucial m4 SSD 2.5" 256GB | € 226,74 | € 226,74 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 533,76 | ||
Deze dingen zitten momenteel in mijn setup. Alles dat ik mee kan nemen is mooi meegenomen
Videokaart in februari nieuw gekocht, omdat mn oude er mee op hield.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik denk dat ik mijn CPU moet vervangen en RAM geheugen?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Super stil hoeft het allemaal niet te zijn, maar non-stop herrie heb ik ook geen zin in.
Ik wil in de nabije toekomst ook een tweede scherm aansluiten, hebben jullie hiervoor tips?
Ook wil ik in de nabije toekomst een 2de SSD aanschaffen, omdat de huidige niet zoveel ruimte heeft.
Ga je overklokken?
Niet van plan.
Wat verwacht je van ons?
1. Advies voor het upgraden voor huidige systeem (prioriteit 1)
2. Advies voor 2de scherm (binnen nu en een jaar)
3. Advies voor 2de SSD (binnen nu en een jaar)
Ik wil het liefst niet te veel uitgeven, maar wil wel weer een tijdje vooruit kunnen.