Soms ben ik er wel, en soms ook weer niet.
All statements are true in some sense, false in some sense, meaningless in some sense, true and false in some sense, true and meaningless in some sense, false and meaningless in some sense, and true and false and meaningless in some sense.
Je zou ook een bruikbare foutmelding kunnen tonen.
[ Voor 42% gewijzigd door Illusion op 17-11-2020 00:51 ]
Als je dingen blokkeert is er geen logisch gedrag meerIllusion schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 00:49:
Euh ja. Maar is dit logisch gedrag?
Je zou ook een bruikbare foutmelding kunnen tonen.
Ja, we zouden op een of andere manier checks kunnen inbouwen, maar dat is niet heel erg triviaal en voor ons is het simpelweg een niet-ondersteund scenario.
Intentionally left blank
Chrome werkt de alert inschrijving wel
[ Voor 53% gewijzigd door Furion2000 op 17-11-2020 12:03 ]
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
Duidelijk. Ik hoef die hele widget niet.DaFeliX schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 14:04:
@Illusion @Furion2000 Dit heeft dus allemaal te maken met 't feit dat je browser het widget blokkeert. Zoals @crisp al heeft aangegeven, is dit niet iets wat wij kunnen fixen. Als je je banner blocker (of in Firefox "Enhanced Tracking Protection") uitzet, werkt de widget wel naar behoren.
Maar een fatsoenlijke foutmelding tonen lijkt me verstandig.
Je kan toch niet met droge ogen beweren “adblockers zijn een niet ondersteund scenario”, dus daar doen we niets mee, zelfs een foutmelding is teveel gedoe. Ik vermoed namelijk dat er geen site in Nederland is waar het aandeel gebruikers met adblockers zo hoog is als hier.
Zoals je misschien weet, wordt een deel van mijn salaris betaald van advertentiesIllusion schreef op dinsdag 17 november 2020 @ 16:03:
[...]
Duidelijk. Ik hoef die hele widget niet.
Maar een fatsoenlijke foutmelding tonen lijkt me verstandig.
Je kan toch niet met droge ogen beweren “adblockers zijn een niet ondersteund scenario”, dus daar doen we niets mee, zelfs een foutmelding is teveel gedoe. Ik vermoed namelijk dat er geen site in Nederland is waar het aandeel gebruikers met adblockers zo hoog is als hier.
Ik begrijp dat je niet getrackt zou willen worden (wat in dit geval niet eens het geval is, maar soit), en daarom een adblocker gebruikt. Maar wat ik raar vind is dat je van ons verwacht dat wij daar niet alleen rekening mee moeten houden, maar ook energie moeten steken om een adblock-ervaring beter te maken, terwijl we er minder door gaan verdienen? Sorry vriend, maar zo werkt de wereld natuurlijk niet.
Dan inhoudelijk op je TS: Het 'probleem' in dit geval zit hem er in dat je een deel van de widget blokkeert, maar niet helemaal. Daarom zie je wel een spinner, maar geen inhoud. Andere adblockers doen het weer anders, als je bijvoorbeeld Ghostery in Chrome zou gebruiken, zie je geen spinner in de pagina.
Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet
In dit geval is dat uitbesteed aan een derde partij (inclusief verwerkingsovereenkomst e.d.). Uiteraard is het niet handig dat die widget nu geblocked wordt door adblockers. Dat is iets wat we voor een volgende keer mee zullen nemen (en dan wellicht toch voor een eigen of self-hosted oplossing kiezen).lucade2210 schreef op woensdag 18 november 2020 @ 11:31:
Zo'n 25%-30% van de internet gebruikers hebben een vorm van adblocker. Ik verwacht dat dat percentage hier op tweakers nog een stukkie hoger ligt. Ik snap het 'advertenties betalen mijn salaris' argument, Maar vind het jammer om te horen dat het raar gevonden wordt om rekening te houden met zo'n groot deel van je userbase. Vind het los daarvan sowieso al vreemd dat een mailing list subscribe widget door mijn adblocker geflagged wordt. Wat hangt daar achter?
Wat ons betreft is dit dus ook een uitzondering en zijn we mede doordoor ook terughoudend om hier veel moeite in te gaan steken.
Intentionally left blank
/f/image/YBWL62eQUTjO58iRZokohWPc.png?f=fotoalbum_large)